به گزارش خبرنگار تابناک از استان قزوین، رضا کفیلی شامگاه سه شنبه در تماسی کنفرانسی در آغاز عملیات میدانی ارزیابی شرکت توزیع نیروی برق استان که با حضور یوسف اینانلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قزوین و مجریان طرح های هوشمندسازی استانهای ایلام، البرز، لرستان، فارس، مرکزی، کرمانشاه ، قم، اصفهان و مازندران در قزوین برگزار شد، اظهار داشت: جریان سریع پیشرفت تکنولوژی از یک سو و افزایش نیاز متقاضیان به خدمات بهتر و به روز تر از سوی دیگر موجب شده است تا بهبود دائمی و مستمر خدمات و توانمندیهای شرکت های توزیع نیروی برق به عنوان یک راهکار اساسی برای توسعه و پیشرفت مورد توجه قرار گیرد از این رو به نظر می رسد بخش های مهندسی و بهره برداری باید بتوانند با تکیه بر علم و ادغام آن با مهارت و توانمندی های شغلی بهبود دائمی و مستمر را در دستور کار خود قرار دهند.
وی بیان کرد: در دنیا امروز نیاز است تا توانمندی ها و قابلیت ها به صورت مستمر مورد سنجش و ارزیابی قرار گیرد و همواره برای بهبود و ارتقای سطح کیفیت خدمات تلاش شود.
مدیر کل دفتر مهندسی و راهبردی شرکت توانیر اظهار داشت: بر همین اساس عملیات ارزیابی میدانی شرکت های توانیر با هدف شناسایی و رفع مشکلات زیرساختی و تلاش برای بهبود کیفیت در سه محور اساسی مهندسی، بهره برداری و مدیریت دارایی های فیزیکی به منظور کمک برای پیشرفت سازمان و پیدا کردن و برطرف کردن مشکلات موجود اجرایی می شود.
کفیلی ادامه داد: از سوی دیگر به کار گیری درست دارایی ها و استفاده از منابع موجود در مکان هایی که بیشترین بهره وری را داشته باشد نیز از بخش های دیگر این ارزیابی است که با حضور کارشناسان تلاشم میکنیم تا در این ارزیابی ها بتوانیم مسیر درست و اصولی حرکت شرکت های توزیع به سمت رفع ناترازی و تامین انرژی مورد نیاز را شناسایی و برای رفع آن اقدام کنیم.
مدیرکل دفتر مهندسی و راهبری شرکت توانیز بیان کرد: ارزیابان وظیفه دارند با بررسی دقیق فرآیندها به بهبود امور و کاهش اتلاف انرژی راهکارها را برای افزایش خدمات مشتریان رسیدگی کنند.
کفیلی همچنین گفت: همچنین در فرآیند این ارزیابی امکان بررسی روند اجرای کار و چگونگی تحقق اهداف فراهم می شود و در اگر در روند اجرای اهداف فاصله ای ایجاد شود این امکان فراهم است تا با گزارش ارزیابی و نتایج به دست آمده مسیر به تصحیح شود.
/س