به گزارش خبرنگار تابناک از کهگیلویه و بویراحمد، یدالله رحمانی در حاشیه بازدید سرزده از اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران هدف از این بازدیدهای بررسی نحوه پاسخگویی ادارات به ارباب رجوع، ارزیابی و در راستای رضایتمندی مردم تذکر به مدیران است.
رحمانی در پاسخ به سوالی در خصوص نحوه برخورد وی با بی نظمی برخی ادارات اظهار داشت: بررسیها صورت میگیرد که پی از آن اداراتی که خوب باشند تقدیر، اداراتی که کم کاری کنند، تذکر و اداراتی که رعایت نمیکنند با آنها برخورد میشود.