دادستان مرکز ایلام:

عاملان درگیری با ماموران اجرائیات شهرداری ایلام بازداشت شدند+فیلم

گروه استان‌ها- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام گفت: عاملان و ضاربان درگیری در سطح شهر ایلام، بلافاصله در سریع‌ترین زمان ممکن شناسایی بازداشت شدند.
کد خبر: ۱۱۸۵۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹ 01 October 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ بخشنده درباره حواشی اخیر و تصاویر منتشر شده ، از درگیری در سطح شهر ایلام ، اظهار داشت: عاملین و ضاربین درگیری در سطح شهر ایلام ،بلافاصله در سریع‌ترین زمان ممکن شناسایی بازداشت شدند و با توجه به اینکه شرکت مذکور در انجام امور محوله خود مرتکب تخلف و جرم شده فعالیت این شرکت خصوصی طرف قرارداد با شهرداری ایلام نیز بصورت موقت متوقف شد.

وی در پایان تاکید کرد : دستفروشانی که بصورت غیر مجاز فعالیت میکنند و سبب سد معبر و ایجاد مزاحمت برای شهروندان می شوند باید در سریعترین زمان به محل های که شهرداری برای آنها جانمایی کرده است منتقل شوند.

 دادستان ایلام افزود:  در صورت تخطی از قانون با متخلفین برخورد قضایی لازم صورت خواهد گرفت.

دادستان ایلام در پایان افزود: دستگاه قضایی با عاملین مخل نظم عمومی هیچ گونه مماشاتی نخواهد داشت و با آنها برخورد قانونی و قاطع صورت خواهد گرفت.

به گزارش تابناک: دیروز عصر حمله افراد ناشناس به ماموران سد معبر شهرداری ایلام ۴ نفر  را زخمی و خسارت های نیز به خودروی شرکت وارد نمودند .

مدتی است شهرداری ایلام به منظور ساماندهی معابر شهری ، وظیفه رفع سد معابر را به یک شرکت انتظامی بخش خصوصی واگذار کرده است./م

 

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار