پلمپ سه واحدتولیدفرآورده های گوشتی دراردبیل

مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از پلمپ سه واحد تولید فرآورده‌های گوشتی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۰ 27 October 2015

به گزارش خبرنگار مهر،عبدالرسول ادیب ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در پی بازرسی و نظارت از تولیدات این واحدها مشاهده شد که نوع محصول مغایر با مواد مصرفی اولیه آن است.

وی افزود: چنانچه در یکی از این واحدها ۱۲ محصول نهایی بررسی شد که هیچ یک منطبق با اطلاعات مندرج با مشخصات محصول بر روی برچسب آن نبود.

به گفته مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان از جمله یکی از محصولات عنوان شده بود که دارای ۴۰ درصد گوشت قرمز است در حالی که از استخوان و پوست مرغ استفاده شده و درصد گوشت قرمز آن صفر بود.

وی با بیان اینکه بهداشت استان بازرسی های مداوم از واحدهای تولید و عرضه مواد غذایی به عمل می آورد، یادآور شد: می توان به جرئت گفت که قوی ترین نیروهای نظارتی در استان فعال هستند.

ادیب سلامت مردم را اولویت اصلی معاونت غذا و دارو دانست و تاکید کرد: با این وجود به منظور جلوگیری از تخلفات انتظار می رود دستگاه های متولی دیگر نیز همکاری مطلوب داشته باشند.

وی تاکید کرد: اینکه یک واحد متخلف با پرداخت جریمه دوباره آغاز به فعالیت کرده و تخلف خود را تکرار کند رویه صحیحی نیست و باید با افراد متخلف به جد برخورد شود.

مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: این معاونت آماده دریافت نظرات مردمی است و در صورتی که شکایت و یا نظری انعکاس یابد مورد بررسی قرار می گیرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
با سلام چرا نام این واحدها که برای منافع خود سلامت مردم را به خطر انداخته اند اعلام نمیشود تا مردم از خرید محصولات این واحدها پرهیز کنند
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار