۹۳ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان اجرا شد

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت : ۹۳ عنوان برنامه و ۸۲۳ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان ایلام با شعار «در راه فتح قله‌ایم» برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۸۴۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰ 19 September 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار سیدصادق حسینی بیان داشت :  روزهای پیش‌رو یادآور حماسه‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است که جنگی توسط استکبار جهانی بر ما تحمیل شد که پایان این جنگ با پیروزی و سرافرازی ملت ایران رقم خورد.

وی افزود :  دفاع مقدس تاریخ زرین و الگوی امروز است که میوه آن روز را امروز در صحنه مبارزه با استکبار و رژیم صهیونسیتی شاهد هستیم که رزمندگان غزه از ما الگو گرفتند.

وی ادامه داد : انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به دانش‌آموزان و دانشجویان یک ضرورت است تا از آن الگو گرفته و برای خودشان نقشه راه ترسیم کنند.

سردار حسینی مطرح کرد : ۹۳ عنوان برنامه و ۸۲۳ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان ایلام با شعار «در راه فتح قله‌ایم» برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام یاد آور شد : حضور در نماز جمعه، رژه نیروهای مسلح، سرکشی از پیشکسوتان، برگزاری یادواره‌های مختلف، اعزام گروه‌های جهادی و تیم های پزشکی، مراسم بزرگداشت روز سرباز، مراسم مهمانی لاله‌ها، میز خدمت، راهیان نور، دیدار با پیشکسوتان و خانواده‌های شهدا و رزمندگان، نشست‌های مختلف، فضای سازی فرهنگی و برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مناطق مختلف استان ایلام برگزار خواهد شد./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار