استاندار کرمانشاه:

اقتصاد اربعین یک اقتصاد پاک و زلال است

استاندار کرمانشاه گفت: اقتصاد اربعین یک اقتصاد پاک و زلال برای مردم استان کرمانشاه است.
کد خبر: ۱۱۸۳۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹ 08 September 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمد طیب صحرایی در جلسه ستاد اربعین استان که در سالن شهید سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: اربعین از کارهای سختی است که دل افراد برای آن تنگ می‌شود و این شاید یک جلوه از حرارتی است که در قلوب مومنان است و هیچ وقت سرد نمی‌شود.
 
وی افزود: از نماینده ولی فقیه قدردانی می‌کنم که خیلی با سعه صدر وقت گذاشتند و از شرق تا غرب استان را میدانی حضور پیدا کردند و به کارهای همه مردم دلگرمی دادند. 
 
استاندار کرمانشاه تصریح کرد: تا ذهن‌ها و مجموعه‌های کاری ما از اربعین فاصله نگرفته است، یکی از کارهای مهم و ضروری جمع‌بندی تجربیات و نکات این فرایند بزرگ است. 
 
صحرایی بیان کرد: بسته استان کرمانشاه باید به صورت جامع و کامل جمع‌بندی شود و به ستاد مرکزی ارائه شود.
 
وی در خصوص بسته‌های مالی اربعین گفت: تلاش شد به صورت قانونی انجام بگیرد و بدون ورود سلیقه در عین اینکه زحمات کارگروه‌ها و کمیته‌ها به رسمیت شناخته شود و دقیقاً کار از مجرای خودش دنبال شود به طور مثال در بحث فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی زحمت اصلی را به عهده گرفتند و در بحث مواکب مجموعه عتبات و فرمانداری‌ها زحمت را در سطح استان به عهده داشتند.
 
وی در خصوص یکی از مصوبات اضافه کرد: یکی از مصوبات این بود که سازمان انتقال خون کرمانشاه در بحث سردخانه‌ای دچار خرابی تاسیسات شده بود و ما چون برای اربعین نیاز به پشتیبانی انتقال خون داشتیم مصوب کردیم که برای زیرساخت انتقال خون کرمانشاه کمکی در نظر گرفته شود.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: آن کاری را که انجام دادیم با خلوص نیت انجام بدهیم زیرا خداوند متعال کار خالص را می‌پذیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار