پخت و توزیع ۵۰ هزار پرس وعده غذا توسط موکب بزرگ محبان امیرالمومنین (ع) بنیاد مستضعفان

مدیر اجرایی و عضو هیات امنای موکب بزرگ محبان امیرالمومنین (ع) بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت : موکب بزرگ محبان امیرالمومنین (ع) در شبانه روز ظرفیت پخت و توزیع ۵۰ هزار پرس وعده غذای اصلی و میان وعده و نوشیدنی را برای زائران اربعین دارد.
کد خبر: ۱۱۷۹۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰ 11 August 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهمن نژاد ادامه داد : در ایستگاه صلواتی بزرگ محبان امیرالمومنین(ع) بنیاد مستضعفان واقع در سه راهی کارزان محل تلاقی سه شهرستان سیروان، ایلام و چرداول قرار دارد و این ایستگاه صلواتی یک سرعت گیر برای زائرانی است که مسافت‌های طولانی را طی کرده‌اند و در این توقفگاه موقت استراحت می‌کنند.

وی افزود :  این ایستگاه صلواتی علاوه بر اینکه در سه راهی کارزان در خدمت زائران خواهد بود و در مرز مهران نیز به مدت ۶ روز از زائران اربعین پذیرایی و خدمات رسانی می کند.

بهمن نژاد یاد آور شد :  این ایستگاه صلواتی بزرگ شبانه روز گنجایش اسکان موقت چهار هزار نفر زائر را دارد و سیستم‌های سرمایشی برای رفاه حال زائران در اقامتگاه های این ایستگاه صلواتی تعبیه شده است.

وی خاطرنشان کرد  :  برپایی نماز جماعت توسط روحانیون مقیم در ایستگاه صلواتی، مداحی، برگزاری محافل انس با قرآن، چادر مخصوص سرگرمی کودکان، غرفه مادر و نوزاد شیرخوار، درمانگاه، خودپرداز بانک، کتابخانه، تعزیه و نمایش از دیگر خدمات فرهنگی و رفاهی به زائران ایستگاه صلواتی بزرگ محبان امیرالمومنین (ع) بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است.

بهمن نژاد تصریح کرد :   آشپزخانه این ایستگاه صلواتی در شبانه روز ۴۵ هزار پرس غذای اصلی و میان وعده و نیز خوراک سرد را تهیه و در بین زائران توزیع می‌کند و همچنین از ظرفیت آشپزخانه کارخانه سیمان سیروان که در نزدیکی ایستگاه صلواتی قرار دارد و با توان پخت پنج هزار پرس غذا هم به عنوان پشتیبان در صورت نیاز بهره خواهد برد./ع

 

بیشتر بخوانید :

یذیرایی و استراحت همزمان یک هزار و ۱۰۰ نفر زائر در موکب سه راهی کارزان

اسکان بیش از ۳٠ هزار نفر در موکب شهدای عشایر در مرز مهران

نیروی هوایی یک بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابی سیارتخصصی درمهران دایر کرده است

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار