نشست خبری رئیس دادگستری دهلران با اصحاب رسانه؛

رسانه ها نقش مهمی در انعکاس اخبار دارند

رئیس دادگستری شهرستان دهلران گفت : رسانه ها نقش مهمی در انعکاس اخبار و رویدادها دارند .
کد خبر: ۱۱۷۹۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۷ 10 August 2024
بهنان تیر افکن در این نشست ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت نام و یاد شهدا وبویژه شهید صارمی گفت: خوشبختانه رسانه های دهلران به خوبی مشکلات مردم را منعکس و از مسئولان مطالبه گری می کنند .
 
وی اظهار داشت : یکی ازموضوعات مهم که رسانه های شهرستان به آن پرداختن اطلاع رسانی دقیق در بحث مشکل آب شرب شهر بود که دستگاه قضایی به قید فوریت در بحث حقوق عامه به موضوع ورود کرد و امروزشاهد مرتفع شدن مشکل آب شرب شهرهستیم .
 
 وی به اهمیت اطلاع رسانی دقیق و به موقع رسانه ها در خصوص مشکلات شهری دهلران اشاره کرد گفت : دستگاه قضایی در پیگیری مطالبات به حق مردم که توسط اصحاب رسانه مطرح می شود بی تفاوت نخواهد بود بلکه به موضوعات ورود خواهد کرد.
 
تیر افکن با اشاره به اینکه رسانه ها چشم بیدار جامعه هستند گفت : قطعا دستگاه قضایی اخبارمنتشر شده رسانه ها را رصد می کند و هر دستگاه اجرایی  یا مدیری در راستای حل مشکلات مردم کوتاهی یا ترک فعل کند برابر قانون با آن برخورد خواهد شد .
 
رئیس دادگستری شهرستان دهلران گفت : یکی از موضوعات  مهمی که همواره مورد تاکید رئیس کل دادگستری استان است تعامل و همکاری با اصحاب رسانه در راستای حل مشکلات مردم است و قطعا دستگاه قضا شهرستان نیز در راستای حل مشکلات  مردم در چارچوب قانون با رسانه ها تعامل خواهد داشت .
 
تیر افکن  گفت: پیگیری امورات شهرستان در راستای حل مشکلات مردم به قید فوریت در دستگاه قضایی پیگیری می شوند و مدیران  شهرستان بر اساس قانون باید به وظایف محوله خود در راستای رضایتمندی مردم تلاش کنند .
 
وی از اصحاب رسانه خواست چشم و گوش دستگاه قضایی باشند چون دستگاه قضایی ملجا مظلومان است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار