رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبدانان:

مسابقه کتابخوانی تَرگُل ویژه هفته عفاف در آبدانان برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبدانان از برگزاری مسابقه کتابخوانی «تَرگُل» ویژه گرامیداشت هفته عفاف برای گروه سنی بالای ۱۵ سال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰ 11 July 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سیدعلی عبدالهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبدانان، بیان داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبدانان با مشارکت قرارگاه فرهنگی شهید آوینی، اداره کتابخانه‌های عمومی، کانون بسیج هنرمندان، شهرداری و شورای اسلامی شهرستان آبدانان به مناسبت هفته عفاف و حجاب مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «تَرگُل» (برگرفته از کتاب ۲۰ دلیل عقلی و روانشناسی برای حجاب به نویسندگی عماد داوری دولت آبادی) برگزار می‌کند.

وی افزود: این مسابقه‌ ویژه گروه‌های سنی ۱۵ سال به بالا بوده و شرکت‌کنندگان می‌توانند pdf مسابقه را از کافه بازار دانلود کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبدانان، ادامه داد: برای نفرات برتر این مسابقه جوایزی در نظر گرفته شده است که به نفرات اول تا سوم ۳ جایزه نقدی ۵٠٠ هزار تومانی، نفرات چهارم تا ششم ۳ جایزه نقدی ۴٠٠ هزار تومانی، نفرات هفتم تا نهم ۳ جایزه نقدی ۳٠٠ هزار تومانی، نفرات دهم تا دوازدهم ۳ جایزه نقدی ۲۵٠ هزار تومانی و نفرات سیزدهم تا پانزدهم ۳ جایزه نقدی ۲٠٠هزارتومانی تعلق خواهد گرفت. این مسابقه فقط مختص شهرستان آبدانان است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار