به گزارش تابناک ایلام؛ کشاورز بیان داشت : دیدار چهره به چهره مردم و مسئولان علاوه بر اطلاع یابی از دیدگاه مردم، زمینه حفظ ارزش های نظام و خدمت رسانی را فراهم میآورد و در این دیدارها، جوابگویی به مراجعین از طریق پاسخ اقدام مثبت، مشاوره و راهنمایی، به مراجعین خدماترسانی شده است.
وی افزود : شرکت گاز استان در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و بررسی و حل مشکلات و درخواست های آنان، علاوه بر برگزاری برنامههای منظم هفتگی ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره، از طریق سامانه غیرحضوری جامع ارتباط با مشتریان (crm) و نیز برپایی میز خدمت در کلیه ادارات گاز در ستاد و شهرستانها و نماز جمعه، سامانه سامد استانداری ایلام، مصلی و مساجد، پاسخگویی مستقیم روسای ادارات گاز شهرستان ها به مراجعین، میز خدمت الکترونیکی و تلفن گویای ۱۵۹۴ به مشترکین و مراجعین ارائه خدمت میکند.
کشاورز ادامه داد : همکاران این شرکت با سعه صدر، تکریم و حسنخلق، پاسخگوی ارباب رجوع هستند و مشکلات آنان را در کمترین زمان ممکن برطرف میکنند.
وی یادآور شد : این خدمات شامل درخواست، انتقاد، شکایات تلفنی، محاسبات قبض گاز، درخواست نصب و جابجایی علمک، خدمات الکترونیکی، استعلام، فرآیند تسویه حساب، پیشنهادات، تغییر نام، وصل مجدد گاز، درخواست شبکه گاز، دریافت آخرین قبض و غیره بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تاکید کرد : دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم و مشاهده مشکلات و کاستی ها از نزدیک و تلاش برای رفع آنها و نیز خنثی سازی عملیات سنگین روانی دشمن در بزرگ نمایی مشکلات و القای یأس و ناامیدی در مردم از نتایج مهم این نهضت سراسری بوده است./ع
بیشتر بخوانید : |