استاندار خراسان رضوی در پیامی شهادت ریاست محترم جمهوری را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۱۶۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴ 20 May 2024

به گزارش تابناک رضوی، متن پیام تسلیت یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِّنَ ٱلمُؤمِنِينَ رِجَال صَدَقُواْ مَا عاهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَّن قَضَى نَحبَهُۥ وَمِنهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِيلا»

از مؤمنان مردانى هستند كه به آنچه با خدا بر آن پيمان بستند [و آن ثبات قدم و دفاع از حق تا نثار جان بود] صادقانه وفا كردند، برخى از آنان پيمانشان را به انجام رساندند [و به شرف شهادت نايل شدند] و برخى از آنان [شهادت را] انتظار مى‌برند و هيچ تغيير و تبديلى [در پيمانشان] نداده‌اند

ایران اسلامی یکپارچه سوگوار شهادت عالم مجاهد و خستگی ناپذیر، خادم الرضا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان خدوم ایشان شد. رئیس جمهور مردمی و انقلابی و ولایتمدار ما، نه تنها یک خدمتگزار صدیق، بلکه عالمی شجاع، مدیر، مدبر، آگاه به زمان بود که نمونه‌اش در تاریخ ایران و انقلاب، انگشت شمار است. خدمت ایشان در سنگرهای مهم نظام اسلامی و در برهه‌های حساس انقلاب اسلامی هماره از ایشان چهره‌ای خدوم و مخلص و ماندگار به یادگار خواهد گذاشت و مردم خراسان رضوی و مشهد مقدس نیز خدمات ایشان در کسوت خادمی و تولیت آستان قدس رضوی را فراموش نخواهند کرد.

اینجانب با نهایت تاثر و اندوه، این ضایعه دردناک را به امام زمان «عج» و امام مهربانی‌ها حضرت رضا (علیه السلام) تسلیت عرض نموده و مراتب تاسف خویش را به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی، هیئت دولت و مردم شهید پرور جمهوری اسلامی ایران و ملل مسلمان آزادیخواه ابراز می‌دارم. از خداوند متعال برای بازماندگان آن مجاهد فی سبیل الله به ویژه حضرت آیت الله علم الهدی، نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد مقدس و نیز همسر و فرزندان رئیس جمهور مردمی صبر و اجر مسئلت دارم. و در جوار مضجع نورانی امام رئوف و مهربان برای آن سید مظلومان و محرومان و همه همراهان ایشان از جمله آیت الله آل هاشم، نماینده معزز ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امیرعبداللهیان، وزیر امورخارجه و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر شهدا علو درجات را از خداوند متعال آرزو می‌کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار