24 دکه مطبوعاتی از بلاتکلیفی خارج می‌شوند

با تصویب اعضای شورای شهر 24 دکه مطبوعاتی در اردبیل از بلاتکلیفی خارج شده و در این زمینه شهرداری اقدامات قانونی را انجام می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۶۵۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲ 22 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل که صبح امروز برگزار شد، اعضای شورای شهر به طرحی رای دادند تا بر اساس آن 24 دکه مطبوعاتی انتقالی و سه دکه دیگری که صاحبان آن فوت کرده‌اند به سرعت تعیین تکلیف شده و نسبت به واگذاری و اجاره دادن آنها اقدامات قانونی انجام شود.

اعضای شورای شهر اردبیل در حالی ضرورت تعیین تکلیف دکه‌های مطبوعاتی و ساماندهی واقعی آنها را خواستار شدند که در قالب حمایت از مطبوعات و رسانه‌ها از شهردار خواستند تا بر نحوه قراردادها و پرداختی صاحبان دکه‌های مطبوعاتی و نحوه فعالیت آنها نظارت بیشتری داشته و در تقویت از این فعالان حوزه مطبوعاتی دقت و توجه بیشتری را انجام دهند.

در این جلسه همچنین اعضای شورای شهر اردبیل با ساماندهی حریم امامزاده سید صدرالدین در اردبیل موافقت کردند تا بازگشایی مسیرها و حرکت روان خودروها در اطراف شهر اردبیل به راحتی انجام شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اردبیل در این زمینه اظهار کرد: با بازگشایی خیابان 45 متری در مسیر میدان وحدت مشکل ترافیکی این محدوده که گره کوری را داشت برطرف خواهد شد.

محمد اصلانیان افزود: با اتصال این مسیر به خیابان سینا بخش عظیمی از مشکلات ترافیکی و معضلات ترددی در این مسیر برطرف شده و زمینه‌ای فراهم می‌آید تا بیشتر و بهتر هموطنانمان در این مسیر تردد کنند.

ولی نعمتی دیگر عضو شورای شهر اردبیل نیز ضرورت اولویت‌بندی در اجرای پروژه‌ها را با نظارت دقیق‌تر یادآور شد و گفت: باید بر اساس برنامه‌های تعریف شده زمینه‌ای را فراهم کنیم تا بستر لازم برای اجرا و عملی شدن برنامه‌ها فراهم آید.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، اعضای شورای شهر اردبیل در این زمینه با قدردانی از تلاش شهرداری اردبیل در دو ماه اخیر مبنی بر آزادسازی حریم امامزاده سیدصدرالدین و بازگشایی مسیرهای اطراف از شهردار خواستند تا بر اساس برنامه‌ریزی‌های منسجم و دقیق در رفع گره‌های ترافیکی این منطقه تلاش و جدیتی واقعی انجام دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار