همایش بصیرت عاشورایی روحانیت غرب مازندران برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: همایش بصیرت عاشورایی روحانیت غرب مازندران با حضور سردار سپهر و رئیس سازمان اوقاف در شهرستان نوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴ 19 October 2015
به گزارش تابناک مازندران حجت‌الاسلام ستار علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرستان ساری، اظهار کرد: طرح بصیرت عاشورایی هم‌زمان با سراسر کشور از ابتدای ماه محرم در 300 بقعه متبرکه استان آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
وی با بیان اینکه 548 روحانی مبلغ در طرح بصیرت عاشورایی با اوقاف همکاری می‌کنند، افزود: از این تعداد 60 روحانی اعزامی از قم، 454 روحانی بومی و 70 روحانی مستقر در بقعه هستند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه شناساندن مکتب سرخ عاشورا و عمق بخشیدن به باورهای اقشار مختلف جامعه درباره اهداف والای نهضت حسینی همواره رکن اصلی برنامه‌های فرهنگی جاری در کشور بوده، اضافه کرد: اجرای نیات واقفان خیراندیش با استفاده از ظرفیت امام‌زادگان و بقاع متبرکه برای هرچه مطلوب‌تر برگزار کردن عزاداری امام حسین (ع) از اهداف اصلی برگزاری طرح بصیرت عاشورایی است.
این مسئول از برگزاری همایش بصیرت عاشورایی روحانیت غرب مازندران خبر داد و یادآور شد: این همایش فردا سه‌شنبه 28 مهرماه با حضور حجت‌الاسلام علی محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و سردار محمدحسین سپهر معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران برگزار می‌شود.
علیزاده در پایان با بیان اینکه همایش بصیرت عاشورایی روحانیت غرب استان مازندران در مصلی امام خمینی(ره) شهرستان نوشهر برگزار می‌شود، گفت: آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و ائمه جمعه استان در این همایش حضور دارند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار