در این مطلب با ما همراه باشید تا نگاهی به معرفی رستوران نگین شیراز و اطلاعات تماس و دسترسی آن بیندازیم.
کد خبر: ۱۱۲۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳ 09 September 2023

رستوران نگین شیراز از بهترین رستوران‌های این شهر است که با داشتن منوی قوی و همین طور قیمت‌های مناسب، توانسته توجه و رضایت مشتریان را به خود جلب کند. این رستوران سرویس‌دهی عالی به صورت حضوری داشته و در ضمن شما می‌توانید در صورت تمایل از امکان سفارش آنلاین اسنپ فود شیراز نیز برای خرید اینترنتی غذا از این رستوران، بهره ببرید. در این مطلب با ما همراه باشید تا نگاهی به معرفی رستوران نگین شیراز و اطلاعات تماس و دسترسی آن بیندازیم.

درباره رستوران نگین شیراز

رستوران نگین شهر شیراز از رستوران‌های قدیمی در این شهر به حساب می‌آید که همیشه مورد توجه قرار داشته و شهرت آن، همیشه با اعتبار خاصی همراه بوده است. اگر چه محیط داخلی رستوران ساده و به دور از تزئینات امروزی و آلایش است؛ اما گرمی و تمیزی آن، چشمگیر هستند. مدیریت رستوران، همیشه به جلب رضایت مشتری اهمیت زیادی داده و کارکنان آن نیز دارای ویژگی‌های لازم برای سرویس دهی در فضای یک رستوران استاندارد و مقبول هستند.

این رستوران سالن نسبتا بزرگی داشته و پذیرای 120 میهمان است. از این روی در صورت تمایل، این فرصت وجود دارد که میهمانی‌ها و مراسم خود را نیز در سالن رستوران نگین شیراز برگزار کنید.

معرفی کامل رستوران نگین شیراز+ منو

اطلاعات تماس و دسترسی به رستوران نگین شیراز

رستوران نگین در موقعیت جغرافیایی مناسبی در شهر شیراز قرار گرفته است و دسترسی به آن از مسیرهای اصلی شهر، امکان پذیر است.

اطلاعات تماس این رستوران به شرح زیر هستند:

  • آدرس: شیراز، بلوار عدالت جنوبی، نرسیده به فرگاز، رستوران نگین
  • ساعات کار: از ساعت 12:00 تا ساعت 23:00
  • شماره تلفن: 07138243025
  • امکانات: محل پارک خیابانی، پرداخت الکترونیک
  • اماکن نزدیک: فست فود چینو، فروشگاه تیزاریس، مجتمع تجاری و تفریحی نگین فارس

منو رستوران نگین شیراز

همان طور که اشاره کردیم، اینجا یک رستوران قدیمی و اصیل است که غذاهای ایرانی و درجه یک از جمله چلوکباب‌های خوشمزه و باکیفیت سرو می‌کند. البته اگر هوس پیتزا آنلاین شیراز کرده‌اید، باید به رستوران‌های فست فودی آن مراجعه کنید. در این بخش، نگاهی به قسمتی از منوی رستوران نگین شیراز، خواهیم داشت:

پیش غذا

سالاد

غذای اصلی

نوشیدنی

سوپ جو

سالاد شیرازی

چلوکباب برگ فیله

آب معدنی

ترشی

سالاد فصل

چلوکباب برگ

نوشابه قوطی

ماست معمولی

 

چلوکباب بختیاری

دوغ

ماست و خیار

 

چلوکباب سلطانی

ماء الشعیر

سیر ترشی

 

چلوکباب نگینی

 

 

 

چلوکباب نگینی مخصوص

نوشابه خانواده

 

 

چلوکباب کوبیده

 

معرفی کامل رستوران نگین شیراز+ منو

همان طور که مشاهده کردید در این رستوران دو نوع سالاد خوشمزه نیز سرو می‌شود. شما برای خرید اینترنتی سالاد شیراز، می‌توانید به صفحه https://snappfood.ir/service/restaurant/city/Shiraz?category=15&page=0 مراجعه کنید.

نقد و بررسی رستوران نگین شیراز

رستوران نگین در شهر شیراز، از جمله رستوران‌هایی است که کباب‌های خوشمزه عرضه می‌کند. استفاده از گوشت تازه و مرغوب و برنج صد در صد ایرانی، از امتیازات این رستوران محسوب می‌شوند. در حقیقت اگر بخواهید در شهر شیراز، یک وعده چلوکباب خوشمزه، حال فارغ از این که چه نوع کبابی باشد، نوش جان کنید، رستوران نگین از اصلی‌ترین گزینه‌های شما به حساب می‌آید.

به ویژه آن که حجم غذا در این رستوران کاملا مناسب بوده و برای یک وعده شاید بیش از چیزی باشد که انتظار آن را دارید. تناسب قیمت و حجم غذا، از جمله فاکتورهای موثری است که باعث می‌شود تا مشتریان این رستوران که برای بار اول سفارش غذا در آن داشته‌اند، به مشتریانی وفادار و همیشگی تبدیل شوند. طعم و مزه نیز داستان جداگانه خود را دارد و رضایت مشتریان همیشه حاکی از خوشمزه بودن کباب و دورچین‌های عالی این رستوران بوده است.

فضای داخلی رستوران همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم بزرگ و وسیع است، اما از آن جایی که به دلیل محبوبیت، معمولا رستوران نگین در شهر شیراز، مشتریان زیادی دارد؛ همیشه شلوغ به چشم می‌آید. حتی جالب است بدانید که در فصولی چون بهار که شیراز مملو از توریست‎ها می‎شود، شاید برای خالی شدن میز و صندلی در این رستوران، مجبور باشید دقایقی نیز منتظر بمانید. در چنین شرایطی سفارش آنلاین از رستوران نگین شیراز، ایده آل‌ترین راه حل جایگزین به نظر می‌رسد.

اگر چه خارج شدن از منزل یا محل کار و صرفه وعده غذایی در محل رستوران، جذاب و سرگرم کننده به نظر می‌رسد؛ اما در بسیاری مواقع امکان سفارش آنلاین غذا، فوق العاده کارآمد بوده و به صرفه جویی در وقت شما کمک زیادی خواهد کرد.

معرفی کامل رستوران نگین شیراز+ منو

سفارش آنلاین از رستوران نگین شیراز

خبر خوب این که اگر زمان کافی برای مراجعه به این رستوران و میل کردن غذاهای خوشمزه آن ندارید، به سادگی و سرعت می‌توانید سفارش آنلاین خود را از طریق اسنپ فود ثبت کنید. بدیهی است که به این ترتیب غذاهای مورد علاقه شما در کمترین زمان، گرم و تازه از رستوران نگین شیراز، به وسیله پیک اسنپ فود، به محل آدرس آورده می‌شوند. شما چه تجربه‌ای در خصوص این رستوران دارید؟ آیا تا به حال از رستوران نگین شیراز، غذا سفارش داده و کیفیت و طعم آن‌ها را چطور ارزیابی می‌کنید؟ حتما نظرات مثبت و منفی خود در مورد این رستوران و کبابی مشهور شیراز را با ما و دیگر کاربران به بحث و اشتراک بگذارید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار