با حضور مسوولان کشوری و استانی؛

مدیر مخابرات خراسان شمالی در خراسان رضوی

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی خراسان رضوی و سرپرست شرکت مخابرات ایران، از خدمات علی ملک جعفریان تقدیر و علی سالاری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مخابرات استان معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۲۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵ 15 October 2015
اسدالله دهناد در این مراسم  که در سالن اجتماعات مرکز تحقیقات مخابرات استان برگزار شد، اظهار داشت: استان‌های کشور هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند در این میان خراسان رضوی با هیچ استانی قابل مقایسه نیست.

وی تصریح کرد: خراسان رضوی مضجع شریف علی بن موسی الرضا(ع) بوده در طول سال پذیرای تعداد زیادی زائر است و بنابراین هر دستگاهی که در اینجا وطیفه‌ای دارد، عهده‌دار خدمت در سطح ملی بوده و خدمتگزار تمام ملت ایران است.
سرپرست شرکت مخابرات ایران افزود: سهم مخابرات در خدمت‌رسانی بسیار ویژه است و باید تلاش کرد که در حوزه ارتباطات برای زائران و مجاروان بارگاه منور رضوی بیشترین خدمت را داشته باشیم و انتظار می‌رود که بیشترین خدمت رسانی در حوزه ارتباطات در خراسان رضوی انجام گیرد.
دهناد با بیان اینکه عملکرد خراسان رضوی در حوزه ارتباطات مطلوب بوده است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون فرصتی دست داده تا از مدیرعامل سابق این شرکت به عنوان معاون راهبردی در شرکت مخابرات ایران استفاده کرده و از تجربیات ایشان بهره ببریم.
وی تصریح کرد: مدیرعامل جدید این شرکت نیز در خراسان شمالی کارنامه خوبی داشته و با استان خراسان رضوی نیز آشنایی کامل دارند و باید با توجه به این کارنامه درخشان در خدمات رسانی نهایت تلاش را برای ارتقا شرایط در خراسان رضوی  داشته باشند.
 
 


منبع : اداره کل روابط عمومی و تشریفات استانداری خراسان رضوی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
بنيامين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
بهتره اين آقايان دم از اسلام و قرآن نزنند، وقتي هيچ ارزشي براي نيروهاي شركتي در حال كار مخابرات قايل نيستند...حقوقهاي حداقلي اداره كار و بدون طبقه بندي مشاغل و بدون هيچ مزايا و اضافه كاري و در ستم كامل، اينها بويي از مسلماني بردند؟! كافيست از وضعيت نيروهاي شركتي شاغل در مخابرات سراسر كشور گزارشي تهيه كنيد تا مطمئن شويد.اينها بايد روزي جوابگوي ظلمهايشان باشند.
شرکتی خوزستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
سلام.متاسفم برای مدیران مخابرات باید به مدیران مخابرات بگم که شما نیروهارو مدیریت نکردید بلکه ...بالا رفتید خصوصا ما نیروهای شرکتی مظلوم که نه مزایایی و نه حقوق مکفی و نه اضافه کاری بهمون تعلق میگیره .ضمن اینکه در برخورد با نیروهای شرکتی قوانین کار را هم نقص کردید و طرح طبقه بندی مشاغل و همسان سازی حقوق رو اجرا نمیکنید.میشه گفت که شما مدیریت نمیکنید بلکه در حال ... هستید ولی ما خدا را داریم و تا وقتی حق ما نیروهای شرکتی را ندهید هیچ پیشرفتی در مخابرات رخ نمیدهد چون آه ما و خانواده دامنگیر شما و مخابرات است.خدایی کی میتونه با حقوق زیر یک میلیون تومان زندگی کنه که شما این حقوق رو به نیروهای شرکتی میدهید .ان شاءالله خدا حق مارو میگیره
شرکتی مخابرات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
بهتره مدیران به دادن حق و حقوق نیروهای شرکتی مخابرات در کل ایران اقدام کنند تا بیشتر از این خود را مدیون آنها نکنند چون باید در این دنیا و آخرت جوابگو باشند و اگه حق مارو ندن در آینده نزدیک با سیل خروشان نیروهای شرکتی روبرو خواهند شد
شرکتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
انشالله این مدیر به فکر نیرو های شرکتی خود باشد. نه به فکر منفعت و سود . و با نیروهایشرکتی مانند برده رفتار نکند. ولی خدا جای حق نشسته
شرکتی مخابرات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
والا در جواب به دست عزیز باید بگم که تا زمانی که مدیران و روسای ما به فکر میزشون باشن وضعیت همین هست ولی اگه مدیری باشه که واقعا برای تمام همکاراش کار کنه اعم از رسمی و خصوصی که ما باشیم و نگران میزش نباشه شاید درست بشه البته انم بگم یک مدیر که بیاد و بخواد به فکر همکارانش باشه باز از بالا بهش فشار میارن و عوضش میکنن
شرکتی مخابرات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
اقای مدیر عامل شما به پرسنل شرکتی خود کمک کن امام رضا خودش خادم داره
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار