بازدید معاون وزیر شغل تاجیکستان از مرکز فنی و حرفه ای و یک واحد تولیدی در ساوه

تابناک: معاون وزیر محنت ، مهاجرت و شغل تاجیکستان از مرکز فنی و حرفه ای و یک واحد تولید در ساوه بازدید کرد.
کد خبر: ۱۱۲۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲ 14 October 2015

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ؛ میرزازاده معاون وزیر محنت ، مهاجرت و شغل تاجیکستان در این بازدید هدف از سفر به استان مرکزی را اشنایی با آموزش های فنی و حرفه ای و فضای کسب و کار عنوان کرد و گفت : در این بازدید مشاهده کردیم که استان مرکزی در تربیت نیروهای کار بسیار فعال و پیشرفته است.

وی با اشاره به حضور ایران در المپیاد های بین المللی و کسب مدال افزود : این باعث افتخار است که برادران ما در عرصه ی بین المللی حرفی برای گفتن دارد.

معاون وزیر محنت ، مهاجرت و شغل تاجیکستان با بیان اینکه مهمترین هدف ما گسترش همکاری در جهت تربیت نیروی های کار مورد نیاز و مربی است گفت : مربیان ایرانی برای آموزش مربی های تاجیکی در جهت ایجاد کسب و کار به تاجیکستان سفر خواهند کرد.

نجفی زاده مدیر کل فنی و حرفه ای استان مرکزی هم در این بازدید ها با بیان اینکه 15 رشته آموزشی ، توسط هیئت تاجیکستان انتخاب شده ، گفت : هدف ما با انعقاد تفاهم نامه / احداث یک مرکز آموزش فنی و حرفه ای در دوشنبه تاجیکستان برای آموزش مربیان تاجیکی توسط مربیان فنی و حرفه ای استان مرکزی است.

نجفی زاده افزود : در کوتاه مدت نیز نیروهای جوان تاجیکستان در مراکز شبانه روز با عقد قرارداد ، آموزش های مورد نیاز را می بینند.

در ادامه این هیئت تاجیکی از یک واحد تولید انواع آبمیوه در ساوه بازدید کردند و مقدمات صادرات و ایجاد کارخانه تولید آبمیوه در جمهوری تاجیکستان بررسی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار