مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خبر داد:

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در برنامه‌های فرهنگی و هنری با فرمانداری اسدآباد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در برنامه‌های فرهنگی و هنری با فرمانداری شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸ 22 June 2023

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در برنامه‌های فرهنگی و هنری با فرمانداری شهرستان اسدآباد خبر داد.


به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، مسعود ویژه با بیان اینکه این تفاهم‌نامه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری «مدظلّه العالی» در رابطه با فعالیت‌های فرهنگی و هنری منعقد شده است، اظهار کرد: تفاهم‌نامه همکاری مشترک در حوزه‌های فرهنگی و هنری و استفاده از ظرفیت‌های متقابل بین دو دستگاه در راستای گسترش اقدامات فرهنگی هنری و اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهرستان پیش‌بینی شده است.


وی استقرار ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی با الهام از آرمان‌ها و اعتقادات با توجه به واقعیت‌ها و امکانات موجود و فراهم کردن زمینه عدالت در بهره‌مندی از امکانات فرهنگی و هنری شهرستان‌های تابعه استان را از اهداف این تفاهم‌نامه عنوان کرد و گفت: اعتلا، رشد و احیای نقش واقعی فرهنگ و هنر شهرستان بر پایه تمدن، فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی؛ تلاش برای حضور مناسب انجمن‌های فرهنگی و هنری در فعالیت‌ها، همکاری در زمینه آموزش و برگزاری مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی هنری و اجتماعی، تلاش برای تحقق نقشه مهندسی فرهنگی در شهرستان و همکاری در زمینه تولید آثار فرهنگی و هنری شهرستان از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه اعتبار این تفاهم‌نامه به مدت دو سال تعیین شده است، تصریح کرد: هر یک از طرفین متعهد شده‌اند برای تحقق اهداف مذکور برنامه‌ریزی عملیاتی داشته باشند.


ویژه خاطرنشان کرد: تشکیل کارگروه مشترک با معرفی رسمی نمایندگان طرفین برای پیگیری، نظارت و عملیاتی شدن مفاد تفاهم نامه، همکاری در برگزاری همایش‌ها و کارگاه های آموزشی مشترک، معرفی اساتید و صاحب‌نظران برای همفکری در حوزه مسائل فرهنگی در نشست‌ها و جلسات مشترک در صورت تقاضای هریک از طرفین و به کارگیری استعدادهای بالقوه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در اجرای برنامه‌های مقرر از جمله مواردی است که در تفاهم نامه به صورت تعهدات مشترک عنوان شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار