رژه خودرویی پستچی‌ها در اردبیل برگزارشد

همزمان با روز جهانی پست، رژه خودرویی و موتوری پستچی‌های اردبیل که شبانه‌روز در ارائه خدمات به مردم تلاش می‌کنند، برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹ 10 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز در خیابان‌های اردبیل برگزار شد، نیروهای پرتلاش پست در قالب اکیپ‌های خودرویی و موتوری با رژه در خیابان‌های اصلی اردبیل توان خود را به نمایش گذاشتند تا مردم در جریان تجهیزات، نوآوری‌ها و امکانات جدید پستی قرار گیرند.

مدیرکل پست استان اردبیل با تبریک روز جهانی پست به تلاشگران این عرصه اظهار کرد: آنچه که در این زمینه باید مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد ارائه خدمات به کیفی‌ترین شکل و بهترین موقعیت است که می‌تواند زمینه حرکتی خوب و مؤثری را فراهم کند.

احمد عبداللهی گفت: امروز پست تلاشش بر این است تا به شکل مدرن و متفاوت از گذشته خدمات پستی خود را ارائه کند که در این زمینه تمام تلاش و جدیت واقعی بر این است تا بتوان یک حرکت جامع و کاملی را به انجام رساند تا زمینه حرکتی خوب و مؤثر فراهم آید.

وی تصریح کرد: ما با داشتن بیش از صدها ایستگاه نامه‌رسانی و ارائه خدمات پستی سعی و تلاشمان بر این است تا بتوانیم یک وضعیت متفاوتی را ایجاد کنیم که البته در این باب آنچه که مهم به نظر می‌رسد ارائه خدمات پست با کیفیت بسیار بالا همراه با فناوری‌های روزآمدی است که قطعاً در این راستا می‌توان نتایج مثبتی را نیز گرفت.

مدیرکل پست استان با بیان اینکه در این هفته تلاش می‌کنیم از زحمات خستگی‌ناپذیر همکارانمان در تحقق اهداف سازمانی پست قدردانی کنیم، افزود: ما در کنار بهره‌مندی از شیوه‌های خلاقانه و هوشمندانه در ارائه خدمات در این حوزه بر اجرای صحیح و دقیق برنامه‌های استراتژیک شرکت پست با اهداف تعیین شده از جمله افزایش سرانه مرسولات پستی و دیگر شاخص‌های ارزیابی شده همتی راستین داریم تا بتوانیم جایگاه پست استان را در کشور ارتقا دهیم.

همچنین به مناسبت هفته پست نمایشگاهی از تمبر یادگاری سال‌های گذشته در اداره پست شعبه حافظ اردبیل دایر شده که علاقمندان می‌توانند از آن بازدید کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار