دفاع مقدس جنگ دنیا با مادران بود

تابناک: نویسنده کتاب «من زنده ام» درمراسم تجلیل ازمادران و همسران شهدای محلات گفت: بعثی‌ها ازهمان ابتدای جنگ فهیده بودند که وجود زنان ایرانی از مردان خطرناکتر است و بهمین دلیل است که دفاع مقدس جنگ تمام دنیا با مادران بود که نتوانست مادران را قانع کند جوانان خود را درخانه‌ها نگهدارند.
کد خبر: ۱۰۸۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲ 08 October 2015

به گزارش تابناک مرکزی، مراسم تجلیل از مادران و همسران معزز شهدا با عنوان نهضت «ما زنده‌ایم» در زینبیه مسجد جامع محلات سفلی باحضور معصومه آباد عضو شورای اسلامی شهر تهران و نویسنده کتاب «من زنده‌ام»، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و عموم مردم برگزارشد.

معصومه آباد با اشاره به خاطرات نحوه اسارت خود در سال 59 افزود: چه کسی امروز باور می‌کند که یک مادر می‌تواند دنبال چند تابوت بدود؟ امروز گمان می‌برند که ما افسانه تعریف می کنیم اگر ما غفلت کنیم و اتفاقات آن دوران را فراموش کنیم آن روز، روز بدبختی ماست.

وی از مقام مادران و همسران معزز شهدا تجلیل کرده و گفت: یاد و خاطره شهدای عزیز، گنجینه‌ای نایاب از هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی است که همچون درّ و گوهر گرانبهایی دردستان ماست که می‌تواند سالیان سال امنیت و آرامش کشور را تامین کند.

گفتنی است درادامه برنامه با شاخه‌های گل از اسوه‌های صبر و استقامت، مادران و همسران گرانقدر شهدا تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار