مبلمان و میز اداری از اصلی ترین تجهیزات یک دفتر اداری به شمار می آیند. در واقع راندمان و بازدهی یک شرکت وابسته به مبلمان اداری آن است. به همین خاطر است که امروزه تولیدکنندگان بسیاری به ساخت و تولید مبلمان های اداری روی آورده اند.
کد خبر: ۱۰۶۶۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴ 08 September 2022

تولیدکننده مبلمان و میز اداری تهران

معرفی تولیدکنندگان برتر مبلمان اداری در تهران

مبلمان های اداری اعم از میز، صندلی و ست های اداری، تأثیر بسزایی در بازدهی شرکت ها دارند. چرا که عملاً فعالیت کارمندان بدون در اختیار داشتن میز و صندلی، مختل می شود. مشخصات این نوع مبلمان نیز تأثیر بسزایی در دکوراسیون محیط و همچنین سلامت کارمندان می گذارد.

کارکرد گسترده نیاز بازار را برای دریافت محصولات متنوع افزایش داده است. با نظر به همین موضوع، بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی، پا به عرضه ساخت و تولید مبلمان اداری گذاشته اند. خرید از برندهای ایرانی مزایای بسیاری در بردارد. از جمله اینکه نیاز به خرید مبلمان های گران قیمت خارجی را از بین می برد. از سوی دیگر مصرف کنندگان را از خدمات پس از فروش و گارانتی های مدت دار بهره مند می سازد.

اما انتخاب برند مناسب برای بسیاری از مصرف کنندگان، چالش برانگیز است. برای حل این مسئله در این مقاله به معرفی شش تولیدکننده خوش نام و ممتاز می پردازیم. شما می توانیم سراغ نمایندگی های فروش هر برند رفته و کاتالوگ محصولات آنان را دریافت کنید. با اینکار به خرید خود سرعت بالایی می بخشید.

شرکت مبلمان اداری جلیس

جلیس از دیگر تولیدکنندگان موفق در حوزه ساخت مبلمان و میز اداری در تهران است. این شرکت خوش نام فعالیت خود را از سال 1355 آغاز نموده و تاکنون پیشرفت شایانی در تکنولوژی طراحی و ساخت داشته است. محصولات برند ایرانی جلیس، همگی از استانداردهای ارگونومیک و استانداردهای ساخت برخوردار هستند.

امروزه جلیس محصولات متنوعی را در قالب میز کار، میز کنفرانس، صندلی و مبلمان اداری، فایل، قفسه، کتابخانه و پارتیشن، عرضه می دارد. تا به امروز مبلمان اداری جلیس به سبب بهره مندی از استحکام و کیفیت بالا، رضایت عموم مصرف کنندگان خود را به دست آورده است.

تولیدکننده مبلمان و میز اداری تهران

شرکت مبلمان اداری فرامین

فرامین از دیگر برندهای پرآوازه در صنعت ساخت و تولید مبلمان اداری است. محصولات برند فرامین سهم بالایی از بازار فروش را به خود اختصاص داده اند. به همین خاطر است که تنها یکبار حضور در بورس لوازم اداری شما را با این برند خوش نام آشنا می سازد. آنچه که شرکت فرامین را از سایر رقبای ایرانی متمایز ساخته، تولید به کمک پیشرفته ترین فناوری ها و با استفاده از ماشین آلات روز دنیا است.

همچنین این شرکت با ارائه محصولات دمونتاژ و نصب نشده، گامی هوشمندانه برای ارسال محصول به سرتاسر ایران برداشته است. فرامین که فعالیت خود را از سال 1383 آغاز نموده، کلیه محصولات خود را با 24 ماه ضمانت و 36 ماه خدمات پس از فروش ارائه می کند. این بدین معناست که این شرکت ایرانی به کیفیت محصولات خود اطمینان داشته و تمام استانداردهای ارگونومیک را به دقت اجرا نموده است.

بهره مندی از این ویژگی های شاخص و کاربردی، خیال مشتریان را از بابت دوام و ماندگاری محصول راحت می کند. همچنین احتمال بروز آسیب های ناشی از نشستن طولانی مدت را به حداقل می رساند. فرامین در ساخت میز های اداری خود بهترین شرایط را برای نشستن فراهم کرده است.

این دسته از محصولات به واسطه ساخت توسط متریال های درجه یک، از مقاومت بالایی در برابر پاخوردگی و ضربه برخوردارند. بنابراین هیچ یک از آسیب های محیطی اعم از جابجایی، رطوبت، گردوغبار و اصابت ضربه، نمی تواند بر روی کیفیت محصولات فرامین تأثیر بگذارد.

تنوع بالا از دیگر مشخصات شرکت ایرانی فرامین است. شما می توانید انواع تجهیزات اداری را اعم از میزهای اداری کارمندی، کارشناسی، مدیریتی و ... را در کنار کتابخانه، فایلینگ و پارتیشن های اداری، از فروشگاه بزرگ فرامین خریداری کنید.

خرید از تولید کننده مبلمان و میز اداری فرامین دکوراسیون اداری شما را از سایر شرکت ها متمایز می سازد. چرا که میزهای فرامین و سایر محصولات این شرکت دارای طرح و سبک خاصی هستند. همچنین موجب ایمنی خاطر از جهت بهره مندی از خدمات پس از فروش می شود. در صورت بروز هرگونه مشکل در ساختار محصولات فرامین، این برند ایرانی خدمات ارزشمندی را در راستای تعمیر میز اداری ارائه می دهد.

تولیدکننده مبلمان و میز اداری تهران

شرکت پر آوازه پادمان

پادمان یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان مبلمان اداری است که توانسته خود را به خوبی با تکنولوژی های نوین وفق دهد. محصولات این شرکت شامل انواع میزهای مدیریتی، کارشناسی، کارمندی، کانتر، میزهای کارگروهی و کنفرانسی می شود. این شرکت ایرانی در تولید انواع کمد، کتابخانه و فایلینگ نیز موفق عمل کرده است.

بیشترین تمرکز شرکت پادمان بر روی انعطاف پذیری محصولات و ایجاد کاربری های چند منظوره است. میزهای اداری این شرکت با وجود کارآیی و کیفیت بالا، از ظرافت خاصی برخوردارند. آنچه که موجب محبوبیت برند پادمان در میان مصرف کنندگان شده است، در موارد زیر خلاصه می شود.

  • موفق در ساخت میزهای پرتابل و سبک
  • بهره مندی محصولات از طراحی با سبک مینیمال
  • بهره مندی از تنوع رنگی بالا در بخش صفحات و پایه های میز اداری
  • بهره مندی محصولات از مقاومت و استحکام بالا
  • ارائه گارنتی های تأیید شده به مشتریان

برند خوش نام ساجیران

برند ایرانی ساجیران در سال 1375 پا به عرصه طراحی و تولید مبلمان اداری نهاده است. این برند خوش نام با تکیه بر تجربه بالا و دانش تخصصی مفید، توانسته محصولات متنوعی را به بازار فروش عرضه کند. سال ها فعالیت در بازار فروش و رقابت با برندهای خارجی، ساجیران را در تولید انواع میزهای مدیریتی، کارشناسی، مذاکره، کنفرانسی و انواع نیم ست های اداری و همچنین صندلی های اداری موفق ساخته است.

اینطور که برند ساجیران در صفحه رسمی خود اعلام کرده، هدف این شرکت تولید مبلمان اداری با کیفیت برای خلق یک دکوراسیون آرام و در عین حال پر شور است. خوشبختانه این برند ایرانی در تحقق هدف خود موفق عمل نموده و توانسته گوی سبقت را از حریفان خارجی خود برباید.

شرکت ایرانی فرآذین

در معرفی برترین تولیدکنندگان ایرانی، لازم است به شرکت فرآذین نیز اشاره کنیم. چرا که این برند معتبر و خوش نام نیز طرفداران بسیاری در بازار فروش مبلمان اداری پیدا کرده است. فرآذین تا به امروز یکی از با کیفیت ترین پارتیشن ها و مبلمان های اداری را روانه بازار ساخته است.

عموم محصولات این شرکت دارای فاکتورهای زیبایی، استحکام و نصب ساده هستند. در طراحی محصولات این شرکت از قطعات پیش ساخته و طراحی های کاملاً مدولار استفاده شده است. همچنین فرآذین در ساخت محصولات خود از بالاترین استانداردهای فنی و طراحی بهره برده است.

مرکز تجهیزات و مبلمان اداری پادایران

پادایران نیز یکی از برترین تولید کنندگان ایرانی است که گام های ویژه ای در ساخت و تولید مبلمان اداری برداشته است. این شرکت ایرانی بیش از نیم قرن است که در زمینه طراحی و ساخت مبلمان اداری فعالیت می کند.

دانش تخصصی بالا، استفاده از ابزارآلات پیشرفته در همراهی با تکنولوژی های نوین، موجب شده تا محصولات این شرکت نیز مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار بگیرد. فعالیت مستمر پادایران در حوزه طراحی و تولید مبلمان اداری، این برند را نه تنها در حوزه تولید مبلمان اداری، بلکه در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و ورک استایل نیز موفق ساخته است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار