روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام:

تعريض 85 دستگاه پل و احداث پل بزرگ كنجانچم

عمليات تعريض 85 دستگاه پل و احداث پل بزرگ كنجانچم در محور صالح آباد_مهران استان ايلام در حال اجراست.
کد خبر: ۱۰۶۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳ 05 October 2015
به گزارش تابناک ایلام، عمليات تعريض و بهسازی 85 دستگاه پل و احداث پل بزرگ كنجانچم در محور صالح آباد مهران استان ايلام در دست اجراست.
مدير كل راه و شهرسازي استان طی بازديد استاندار ايلام و معاون امور عمراني و جمعي از مسئولين استانی بیان کرد: عمليات تعريض 23 دستگاه پل در محور صالح آباد به مهران پایان یافته و تعريض 62 دستگاه پل و احداث پل بزرگ كنجانچم در دست اجراست.
به نقل از مديركل راه وشهرسازي استان ايلام این امر، در قالب 7 قرارداد انجام ميشود.
مهندس ميرجعفريان به ترافيك سنگين محور ايلام به مهران در ايام خاص سال بخصوص اربعين حسيني (ع) اشاره کرد و گفت : همزمان با تعريض پلهاي اين محور اداره كل راه وشهرسازي استان با تشكيل چند اكيپ و با استفاده از توان و امكانات اين اداره كل به صورت اماني اقدام به تعريض محور نموده و تلاش میشود که تا اربعين حسيني (ع) با اولويت بندي نقاط پرحادثه تا حد امكان مشکلات ترافيكي محور بر طرف  شود.
 ایشان به احداث 12 كيلومتر جاده جديد در منطقه كنجانچم در قالب دو قرارداد مجزا اشاره کرد و گفت: پيمانكاران اين مسير با تمام توان در حال اجراي اين پروژه ها هستند و اين دو پروژه 50 درصد پيشرفت فيزيكي دارند و امید است تامين اعتبار لازم شتاب بیشتری به عمليات اجرايي اين دو پروژه بخشد.
مير جعفريان همچنین احداث پل بزرگ كنجانچم با چهار دهنه 23 متري را از ديگر پروژه هاي اين محور معرفي كرده و گفت: احداث اين پل در راستاي چهار بانده شدن محور مذكور در دست اجرا است.
 وی هدف از اجراي اين پروژه ها را تعريض محور ، كاهش ترافيك و ايمني تردد زائرين آقا ابا عبداله الحسين (ع) عنوان كرد ./پ
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار