دستاورد سفر سرپرست جدید فناوری و اطلاعات به نکا

سفر به هزارجریب نکا به منظور رفع مشکلات مطروحه در حوزه های زیرساختی، توسعه ای و خدماتی انجام شد
کد خبر: ۱۰۳۵۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸ 21 March 2022

به گزارش تابناک مازندران ، همراهی مهندس اعزی سرپرست جدید اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران و مهندس نوروزی از مخابرات منطقه مازندران و همکاران حوزه ارتباطات با استاندار محترم مازندران و مدیران ستادی و دستگاههای اجرایی استان ، دکتر شریعتی نماینده مردم شریف حوزه انتخابیه شهرستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه محترم شهرستان و دیگر مسولان لشگری و کشوری در نخستین سفر منطقه ای استاندار مازندران در اولین روز سال نو به روستاهای منطقه محروم هزارجریب شهرستان نکا انجام پذیرفت.

دستاورد سفر سرپرست جدید فناوری و اطلاعات به نکا
 

ساعت 8 صبح امروز دوشنبه، اول فروردین 1401، استاندار مازندران به همراه اسماعیل اعزی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران و علی نوروزی از مخابرات منطقه مازندران، معاونین و 20 تن از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در منطقه هزار جریب نکا حضور پیدا نمودند.

در این سفر مهندس اعزی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و مهندس نوروزی از مخابرات منطقه مازندران به همراه دیگر مدیران‌ دستگاه های اجرایی به نمایندگی از استاندار، با حضور در روستاهای بخش هزار جریب مشکلات روستاهای این بخش را احصاء و در جلسه بعدازظهر شورای اداری در روستای ولامده گزارش کاملی از وضعیت این روستاها ارائه نمودند.

در حاشیه این سفر اعزی ضمن بازدید از روستاهای لیمونده و زنگت سفلی در ابتدا با حضور در مزار شهدای روستای زنگت سفلی با خانواده شهید ابراهیمی از نزدیک دیدار و گفت و گو نمود.

وی در ادامه ضمن بازدید از نقاط مختلف روستاهای لیمونده و زنگت سفلی از نزدیک با اعضای شورا و اهالی روستاهای مذکور دیدار و گفتگو کرد.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران در خاتمه افزود: در این سفر تعدادی از درخواست های مردمی و مشکلات این روستاها در حوزه های مختلفی همچون کشاورزی ، دامداری ، راه و برق و همچنین آب شرب و گاز روستایی و ارتباطات احصاء و به منظور رفع مشکلات مطروحه در حوزه های زیرساختی، توسعه ای، خدماتی در جلسه شورای اداری به ریاست مقام عالی دولت در مازندران گزارش مبسوطی ارائه و تصمیمات لازم برای حل این مسائل اتخاذ می شود.

یادآور می شود؛ براساس برنامه ریزی های انجام شده، معاونین استاندار و مدیران کل دستگاههای اجرایی در ۶۰ روستای بخش هزار جریب نکا حضور یافتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار