حضور پلیس در جامعه احساس امنیت در بین شهروندان را به دنبال دارد

استاندار استان مرکزی گفت: حضور پلیس در جامعه احساس امنیت در بین شهروندان را به همراه دارد.
کد خبر: ۱۰۱۰۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹ 22 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، دکتر" فرزاد مخلص الائمه " در رزمايش طرح زمستانه پليس با گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به اینکه بسیج یک سازمان محدود نیست بلکه نهادی مردمی و در خدمت مردم است افزود: ولایتمداری و شهادت طلبی از ویژگی های افراد بسیجی به شمار می رود.
وی یادآورشد: نيروي پليس، نيرويي سرافراز، پرتلاش و مورد اعتماد  و اطمينان مردم و مسئوليت هاي آنان در طرح محدوديت هاي ترافيكي در اجراي طرح زمستانه سنگين است.
استاندار استان مرکزی با بیان اینکه این استان نقطه اتصال شمال به جنوب و شرق به غرب کشور است افزود: با توجه به اینکه محورهاي مواصلاتی استان مرکزی پر تردد می باشند تامین امنیت جاده ها و خدمات رسانی به شهروندان در حوزه های ترافیکی از اهمیت بالایی برخوردار است .
رئیس شورای تامین استان مرکزی حضور پلیس را در جامعه امنیت بخش دانست و افزود: مردم نیز در تامین امنیت ترافیکی نقش مهمی دارند که با رعایت قوانین و مقرارت مراقب سلامت خود و دیگر افراد جامعه هستند.
وی اظهار داشت: همواره بايد متعهدانه تلاش كنيم تا خدمتگزار شایسته‌ای براي مردم و نظام اسلامي باشيم و از هيچ تلاشي در ارتقاء سطح امنیت ترافیکی شهروندان و کاهش حداکثری تصادفات دریغ نداشته باشيم.
استاندار مرکزی ادامه داد: ادارات و سازمان‌های متولی اجرای طرح زمستانی از جمله هلال‌احمر، فوریت‌های پزشکی، اداره راه و شهرسازی، شهرداری و ... با بسیج امکانات و نیروهای خود با حضور به‌ موقع در معابر درون و برون‌شهری و ارائه خدمات شایسته و درخور و شأن و منزلت مردم، باید با آمادگی کامل نسبت به مرتفع کردن مشکلات احتمالی در اجرای این طرح اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار