ما در این مقاله می­خواهیم تعدادی از هتل­ های خوب و معروف شهر اهواز را برای شما معرفی کنیم تا هر زمان که قصد داشتید به این شهر جنوبی سفر کنید، برای اقامت این هتل­ها را بررسی نموده و در صورت تمایل، یکی از آنها را رزرو کنید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
کد خبر: ۹۹۹۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳ 09 October 2021

برای هر شخصی که دوست دارد سفری به جنوب ایران داشته باشد و از دیدنی­های طبیعی و تاریخی آن لذت ببرد، همیشه شهر اهواز بعنوان یکی از مقاصد جذاب گردشگری بحساب می­آمده است. این شهر که مرکز استان خوزستان است و در جنوب غربی کشورمان قرار دارد، یکی از پرمسافرترین شهرهای جنوبی کشورمان است.

در کدام هتل اهواز اقامت کنیم؟!

هتل پارس

یکی از قدیمی­ترین و اصیل­ترین هتل­های این شهر، هتل پارس اهواز است که قدمت ساخت آن به سال ۱۳۴۷ بازمی­گردد. این هتل ۵ ستاره که در خیابان ۲۴ متری اهواز قرار گرفته و فاصله خیلی کمی با بلوار ساحلی و رود کارون دارد، در ۵ طبقه و با ۱۳۰ اتاق و سوئیت ساخته شده است. این هتل در سال ۱۳۹۳ مورد بازسازی قرار گرفت و در حال حاضر ۲ رستوران و یک کافی شاپ نیز دارد. از هتل پارس اهواز تا فرودگاه این شهر ۱۷ دقیقه و تا ایستگاه راه آهن با ماشین حدود ۵ دقیقه راه است. اگر دوست داشتید سری به آبشار معروف پل هفتم بزنید، ۲۰ دقیقه باید از هتل پیاده روی کنید تا به این جاذبه گردشگری زیبا برسید. از هتل با پای پیاده تا پل سفید نیز کمتر از ۱۰ دقیقه راه است.

هتل نادری

هتل ۳ ستاره نادری نیز یکی از هتل­های قدیمی اهواز است که در سال ۱۳۴۲ ساخته و در سال ۱۳۹۰ مورد بازسازی قرار گرفت. از هتل نادری اهواز تا فرودگاه حدود یک ربع و تا ایستگاه راه آهن حدود ۱۰ دقیقه راه است. این هتل ۵ طبقه، ۱۱۵ اتاق دارد و از امکانات تفریحی آن می­توان به سالن بیلیارد اشاره کرد. البته می­توانید برای غذا و نوشیدنی نیز روی هتل نادری اهواز حساب باز کنید، زیرا این هتل یک رستوران و یک کافی شاپ هم دارد.

هتل اکسین

آخرین هتلی که از بین هتل­های شهر اهواز می­خواهیم به شما معرفی کنیم، هتل اکسین اهواز است. این هتل ۳ ستاره نسبت به دو هتل دیگر، قدمت کمتری دارد و در سال ۱۳۶۶ ساخته شده است که البته از آن زمان تاکنون مورد بازسازی نیز قرار گرفته است. این هتل ۲ طبقه با ۵۰ اتاق، به سبب اینکه در مرکز شهر قرار گرفته است، دسترسی خیلی خوبی دارد. از فرودگاه اهواز تا این هتل نیز کمتری از ۱۰ دقیقه راه است.

رزرو هتل در اهواز

برای رزرو هتل در شهر زیبای اهواز با بهترین قیمت، می­توانید وارد سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ شده و با جستجو این شهر بعنوان مقصد سفر و همچنین مشخص نمودن تاریخ ورودتان به هتل و خروج از آن، لیست هتل­های پیشنهادی اسنپ تریپ را دریافت نمایید و با مقایسه هتل­های مختلف به لحاظ امکانات، قیمت، نوع و ظرفیت اتاق­ها و موقعیت جغرافیایی، در نهایت هتل مورد نظرتان را انتخاب نمایید و اگر کد تخفیفی دارید اعمال کنید و در غیر اینصورت، هزینه هتل را بصورت آنلاین پرداخت نموده و رزروتان را نهایی کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار