تابناک- فرمانده انتظامی استان از سرعت عمل بالای پلیس استان و دستگیری 6 نفر از عاملان تیراندازی در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بلافاصله پس از درگیری و نزاع دسته جمعی خبرداد.
کد خبر: ۹۹۶۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳ 23 September 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،سردار "غلامرضا جعفری" در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی اعلام وقوع درگیری و تیراندازی در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، بلافاصله مأموران گشت کلانتری و تیم های تخصصی پلیس امنیت عمومی استان در محل حاضر شدند.

 

وی افزود: شخصی که توسط ضاربان مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود از متهمان سابقه دار می باشد که به تازگی از زندان ترخیص شده و متعاقب آن در حوالی ساعت 03:00 بامداد امروز نامبرده به اتفاق چند نفر دیگر منازعه نموده که طی این درگیری یک نفر در این زمینه به وسیله اسلحه سرد مضروب و به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل شده بود.

 

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: فرد مذکور جهت پیگیری وضعیت همدست مصدوم خود به بیمارستان مراجعه که در حین درمان مجددا ضاربین با یکدستگاه خودروی پژو 405 نقره ای رنگ با پلاک مخدوش به بیمارستان مراجعه و اقدام به شلیک با اسلحه کلاش می نمایند که در اثر آن نامبرده از ناحیه ی زانو مصدوم گردید.

 

سردار جعفری با تأکید براینکه با سرعت عمل پلیس و طی یک عملیات ضربتی هر6 نفر از عاملان این درگیری در محل حادثه دستگیر و یک قبضه اسلحه کلاش متعلق به ضاربان کشف شد، تصریح کرد: مصدوم تحت الحفظ در حال درمان می باشد و سایر متهمان نیز جهت ادامه روند مراحل پرونده به پلیس امنیت عمومی استان منتقل شدند.

 

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه استان هرمزگان محلی برای جولان افراد هنجارشکن و قانون گریز نیست، خاطرنشان کرد: پلیس استان بصورت شبانه روزی هرگونه تحرک افراد قانون گریز،هنجارشکن، اراذل و اوباش و کسانی که سعی در آشفته کردن بار روانی جامعه دارند را رصد با جدیت و قاطعیت با آنان برخورد می کند.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار