بنابراین در این مقاله به شما درباره وسایل ضروری سفر به کیش بیشتر صحبت خواهیم کرد تا سفری بی دغدغه و دلپذیری را داشته باشید. این متن فقط 5 دقیقه از وقت شما را می گیرد.
کد خبر: ۹۹۴۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶ 18 September 2021

کیش یکی از مقاصد جذاب کشور است که طبیعت زیبا و شگفت انگیزش گردشگران زیادی را به سمت خرید بلیط هواپیما کیش ترغیب می کند. به همین جهت تعداد زیادی از مسافران به دنبال رزرو بلیط کیش و پس از آن آماده شدن برای سفری خاطره انگیز هستند. بستن چمدان ها یکی از چالش هایی است که مسافران زیادی با  آن مواجه هستند. برخی از افراد آنقدر چمدان ها را پر می کنند که در فرودگاه مشمول جریمه اضافه بار می شوند.

وسایل ضروری سفر به کیش کدام است؟

سفر به کیش با خرید بلیط هواپیما

جزیره کیش یکی از زیباترین جزایر مرجانی جهان است که جذابیت بسیار زیادی برای گردشگران دارد. در نتیجه بسیاری از مسافران، با خرید بلیط ارزان کیش که اقتصادی ترین راه سفر به کیش است، به این جزیره زیبا سفر می‌کنند.

یکی از اقدامات مهمی که بعد از خرید بلیط هواپیما باید به آن بپردازیم، انتخاب وسایلی است که باید همراه خود ببرید. انتخاب این وسایل به چند عامل مهم بستگی دارد: مقصد سفر، هدف از سفر، وسیله نقلیه و زمان سفر. هر کدام از این عوامل می تواند در انتخاب وسایلی که شما باید با خود حمل کنید، تاثیرگذار است.

مقصد سفر

در هنگام برداشتن وسایل سفر مهمترین نکته این است که به کجا سفر می کنید. با توجه به این که جزیره کیش در جنوب ایران قرار گرفته است، آب و هوای آن گرم و شرجی است. بنابراین بهتر است لباس ها و لوازمی را بردارید که مناسب مناطق گرمسیری باشد. برداشتن لوازمی مانند عینک آفتابی، کرم های ضد آفتاب و لباس های خنک و راحت بهترین کار برای سفر به کیش است.

هدف از سفر و خرید بلیط هواپیما کیش

اگر به منظور سفر کاری بلیط کیش را رزرو کرده اید، قطعا مکان هایی که از آن بازدید می کنید، متفاوت تر از سفر های تفریحی است. در سفرهای کاری بهتر است که سبک تر سفر کنید. اما در سفرهای تفریحی، گردشگران به دیدن جاذبه های گردشگری می روند و معمولا مدت زمان بیشتری در سفر هستند. به همین جهت بهتر است لباس های مناسب و بیشتری به همراه داشته باشند.

نوع وسیله نقلیه در سفر به کیش

برای سفر به کیش راه های مختلفی وجود دارد. مسافران کیش می توانند با خرید بلیط هواپیما، خرید بلیط قطار تهران بندرعباس و خرید بلیط اتوبوس به جزیره کیش سفر کنند. علاوه بر این ها سفر با خودروی شخصی و انتقال خودرو با کشتی به جزیره یکی دیگر از راه های سفر به کیش است که می تواند در بستن چمدان تاثیرگذار باشد. بنابراین اولین گام قبل از جمع کردن وسایل سفر، مشخص کردن نوع وسیله نقلیه است.

در سفر با هواپیما و قطار توصیه می شود که بار سبک تری را به همراه داشته باشید. قانون محدودیت بار در هواپیما بسیار سخت تر اعمال می شود. به همین جهت بهتر است، لوازم ضروری را به همراه داشته باشید تا مشمول جریمه حمل بار اضافه نشوید.

وسایل ضروری سفر به کیش کدام است؟

زمان سفر به کیش

یکی دیگر از عوامل مهم و در هنگام انتخاب وسایل ضروری سفر به کیش، زمان سفر و تعداد روزهای سفر است. این که در چه فصلی به کیش سفر می کنید و یا چه مدت در کیش به سر می برید، کمک می کند تا در انتخاب وسایل مهمتری را بردارید. اگر سفر شما فقط سه روز است لزومی ندارد مقدار زیادی لباس بردارید. بهتر است از برداشتن وسایل غیر ضروری پرهیز کنید.

بهترین کار این است که از خود بپرسید، آیا در طول سفر به این وسیله احتیاج پیدا می کنم؟ نکته مهم دیگر این است که حتما وسایل ضرروی را در لیست خود قرار دهید تا در مدت زمان سفر مجبور به خرید آنها و صرف هزینه اضافی نشوید. در ادامه به برخی از وسایل ضروری برای سفر به کیش اشاره می کنیم:

پوشاک لازم برای سفر به کیش

با توجه به شرایط آب و هوای کیش پیشنهاد می‌ شود که  لباس های نخی و خنک‌ بدارید. بسیاری از مسافران سعی می کنند تا بلیط هواپیما کیش را در فصل زمستان خریداری کنند تا از گرمای کیش در امان باشند. اما سفر به کیش در زمستان گرانتر از دیگر فصول سال است، در ثانی زمستان های کیش آب و هوا بهاری و معتدل است. بنابراین کرم ضد آفتاب، عینک آفتابی و کلاه را فراموش نکنید.

وسایل شخصی و بهداشتی

مهمترین وسایل شخصی که حتما باید در سفر به کیش با خود به همراه ببرید، بلیط هواپیما، مدارک لازم و کارت شناسایی است. بهتر است دفترچه بیمه را هم بردارید. به جز مدارک وسایل شخصی دیگری هم هستند که ضروری محسوب می‌شوند. وسایل ضروری شخصی برای سفر به کیش و هر سفر دیگری می تواند مسواک، حوله، خمیر دندان، شامپو، نخ دندان، لوازم آرایشی و بهداشتی ضروری، خوشبو کننده باشد.

اگر موفق به رزرو بلیط ارزان هواپیما شده اید، می توانید انواع داروها، لوازم بهداشتی ضروری و مدارک خود را درون کیف دستی‌ حمل کنید. وسایل دیجیتال مانند شارژر گوشی، پاوربانک و دوربین یکی دیگر از وسایل ضروری در سفر به کیش است.

خرید بلیط کیش از سایت های معتبر

برای این که از سفر به کیش لذت کافی ببرید و بهترین لحظات را در کنار آبهای گرم خلیج فارس تجربه کنید، به شما توصیه می شود که بلیط کیش را از سایت های معتبر خریداری کنید. در این سایت ها انواع بلیط کیش در قیمت های متنوع عرضه می شود و شما می توانید از پشتیبانی تیم حرفه ای برخوردار شوید.

سایت های علی بابا، تیک بان، قاصدک و مستر بلیط از جمله معتبرترین سایت های خرید بلیط هواپیما هستند. برای رزرو ارزان ترین بلیط کیش می توانید بلیط چارتر کیش را رزرو کنید.

تیک بان یکی از وب سایت های معتب راست که با ارائه خدماتی نوین  امکان رزرو بلیط ارزان کیش و بلیط لحظه آخری را با قیمت های استثنایی فراهم می کند. فقط کافیست www.tikban.com را جستجو کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار