در این مقاله قصد داریم دو برند برتر ایرانی را مورد بررسی قرار دهیم و به این سوال پاسخ دهیم که آیفون تصویری تکنما بهتر است یا سیماران؟ در ادامه مطلب همراه ما باشید .
کد خبر: ۹۹۲۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳ 10 September 2021

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی مردم از خانه های ویلایی به سمت آپارتمان نشینی ، آیفون های تصویری را به یک ابزار کارآمد و ضروری تبدیل کرده است . حتما برای همه ما پیش آمده است که در هنگام خرید آیفون تصویری دچار سردرگمی می شویم به این دلیل که برند های زیادی در بازار موجود است که انتخاب را برایمان دشوار می کند . در این مقاله قصد داریم دو برند برتر ایرانی را مورد بررسی قرار دهیم و به این سوال پاسخ دهیم که آیفون تصویری تکنما بهتر است یا سیماران؟ در ادامه مطلب همراه ما باشید .

معرفی کمپانی تکنما

آیفون تصویری سیماران بهتر است یا تکنما؟

در ابتدا بهتر است که با تاریخچه این دو برند آشنا شوید ، شرکت ارتباط سازان پیشرو تکنما فعالیت خود را در سال 1380 آغاز کرد . این برند کار خود را در زمانی شروع کرد که شرکت های قدرتمندی در زمینه تولید آیفون های تصویری فعالیت داشتند و برای تکنما این کار ساده ایی نبود . البته این برند معتبر سیاست خوبی را در پیش گرفت و امکانات و قابلیت های متفاوت و جدیدی را به محصولات خود اضافه کرد .

در واقع برند تکنما کار خود را با شعار کمترین تعداد سیم با بیشترین کارآیی آغاز کرد . با ورود آیفون های تصویری تکنما در بازار در بین نصابان سروصدا زیادی ایجاد کرد ، به این دلیل که آیفون تصویری تکنما از سیستم نصب هفت سیمه پشتیبانی می کرد و این مشکل بزرگی برای نصابان بود . با آموزش ها و تدابیری که مجموعه تکنما ارائه داد این مشکل خیلی سریع رفع گردید . این قابلیت متفاوت در آیفون تصویری تکنما باعث شد تا در بازار محبوبت فراوانی پیدا کند و آیفون تصویری تکنما انتخاب مناسبی برای مشتریان باشد .

کمپانی سیماران

آیفون تصویری سیماران بهتر است یا تکنما؟

شرکت سیماران در سال 1350 آغاز به کار کرد . در واقع این کمپانی اولین تولید کننده لوازم آنتن مرکزی، دزدگیر اماکن، درب بازکن صوتی و تصویری، یو پی اس، درب‌های اتوماتیک، سیستم‌های اعلام حریق، روشنایی و دوربین‌های مدار بسته در ایران می باشد .

شرکت سیماران جز شرکت های بزرگ و موفق در زمینه تولید سیستم های حفاظتی و امنیتی می باشد . از جمله محصولات تولیدی محبوب این کمپانی، آیفون تصویری سیماران می باشد که از قابلیت و امکانات ویژه ای ساخته شده است . درب بازکن های سیماران جز محصولات پر طرفدار و با کیفیت می باشد و شرکت سیماران علاوه بر تولید آیفون های تصویری در زمینه جک های پارکینگی ، دوربین های مدار بسته و دزدگیر های اماکن هم به خوبی عمل کرده است و توانسته در بازار جایگاه ویژه ای بدست آورد .

درب بازکن های تولیدی کمپانی سیماران از ظاهر زیبایی برخوردار هستند و پاسخگوی تمام نیاز های کاربران می باشند . محصولات تولیدی شرکت سیماران از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و توانسته رقیب جدی برای آیفون های تصویری خارجی شود . محصولات این کمپانی دارای گارانتی می باشد و به طور معمول آیفون های تصویری سیماران دارای سی ماه گارانتی می باشد .

معرفی قابلیت های آیفون تصویری تکنما

این محصول از صفحه کلید های لمسی با کیفیتی برخوردار می باشد و جالب است که بدانید دکمه های آیفون تصویری تکنما به گونه ایی طراحی شده است که از عمل کردن آن در صورت برخورد یک شی به صورت ناخودآگاه جلوگیری می کند. از دیگر امکانات این درب بازکن تصویری می توان به باز کردن درب پارکینگ اشاره کرد برای استفاده از این قابلیت نیاز به سیم کشی جداگانه ایی دارد .

آیفون تصویری سیماران بهتر است یا تکنما؟

قابلیت ارتباط داخلی و انتقال زنگ از دیگر امکانات آیفون تصویری تکنما می باشد ، شما با استفاده از این ویژگی با واحد های دیگر ارتباط صوتی برقرار کنید . همچنین یکی از دیگر قابلیت های مدرن درب بازکن های تصویری تکنما ، انتقال زنگ می باشد . به این معنی که شما زمانی که در خانه حضور ندارید با فعا کردن این ویژگی ،شخصی که زنگ واحد شما را زد هم زنگ واحد خودتان هم زنگ واحدی که انتخاب کرده ایید به صدا در می آید . همچنین قابلیت برخورداری از حافظه داخلی و خارجی نیز در آیفون تصویری تکنما وجود دارد .

قابلیت و امکانات آیفون تصویری سیماران

درب بازکن های تصویری سیماران از سیستم چهار سیم و پنج سیم استفاده می کند . برای ساختمان های که نیاز به سیم کشی قدیمی ندارند تا هشت واحد را می توانند با سیستم پنج سیم نصب کنند توجه داشته باشید که اگر بیش از هشت واحد باشد باید از سیستم چهار سیم برای نصب استفاده کنید زیرا در غیر این صورت کیفیت تصاویر پایین می آید .

از قابلیت های دیگر این درب بازکن تصویری برخورداری از صفحه کلید لمسی و وضوع تصاویر بالا می باشد . پشتیبانی و اتصال به wifi و اتصال آیفون تصویری به موبایل از دیگر امکانات درب بازکن تصویری سیماران می باشد . قابلیت باز کردن درب ورودی از طریق درب اتوماتیک و قابلیت ارتباط بین واحد ها و برخورداری از قابلیت پشتیبانی از اینترکام از دیگر امکانات ایفون تصویری سیماران می باشد .

مزیت و معایب آیفون تصویری سیماران و تکنما

مزایا آیفون تصویری تکنما

برخورداری از خدمات پس از فروش با کیفیت در ایران

استفاده از سیستم هفت سیمه برای نصب

قابل استفاده در سیستم تک خطی و سری

کاهش هزینه ها در کابل کشی

طول عمر بالای قطعات

قابلیت کد دهی در آیفونها

معایب آیفون تصویری تکنما

لحیم کاری ضعیف دهنی گوشی در برخی مدلها

شلوغی خط در تماس واحد با واحد در تعداد واحد بالا ( توجه داشته باشید که با نصب ایزیلاتور مشکل برطرف می گردد)

مزایا آیفون تصویری سیماران

برخورداری از کیفیت تصاویر در شب

کاهش هزینه سیم کشی

نصب آسان

تعمیر آسان

دارای نمایندگی بالا در سراسر کشور

معایب آیفون تصویری سیماران

نصب نشدن به صورت خطی و سری

استفاده از سیستم چهار سیمه

کدام برند را انتخاب کنیم؟

با خواندن این مقاله تا این قسمت ، اکنون این سوال برایتان پیش می آید که کدام برند بهتر است و آیفون تصویری تکنما بهتر است یا سیماران؟ برای پاسخ این سوال باید بگوییم انتخاب با شما می باشد زیرا این دو برند جز برترین برند های آیفون تصویری می باشد و تنها شما طبق نیاز خود می توانید یکی از این دو برند را انتخاب کنید . در این مقاله تلاش کردیم و تمام ویژگی و مزیت و معایب این دو برند را بررسی کردیم اکنون به راحتی می توانید با توجه به بودجه و نیاز خود یکی از این دو برند را انتخاب کنید . سها ای شاپ مرجع معتبر در زمینه فروش آنلاین آیفون های تصویری می باشد و برای خرید آیفون تصویری تکنما ، سیماران می توانید به سایت سها ای شاپ مراجعه کنید .

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار