کد خبر: ۹۸۹۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹ 30 August 2021

بهترین رشته‌های تحصیلی در کشور آلمان کدامند؟

اگر می‌خواهید به تحصیل در آلمان بپردازید مطمئن شوید بهترین رشته را برای تحصیل انتخاب می‌کنید؛ زیرا شما می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای و به زبان انگلیسی در این کشور به تحصیل بپردازید. پس بهترین رشته را انتخاب کنید منظوراز بهترین رشته، رشته‌ای است که شما به آن علاقه دارید و کشور آلمان مدرسان ماهری در این رشته دارد.

کشور آلمان

کشورآلمان کشوری پیشرفته در اروپای مرکزی و شمالی قرار گرفته است. این کشور هفتمین کشور بزرگ اروپا و با 81 میلیون نفر جمعیت یکی از پرجمعیت‌ترین کشور‌های اروپایی است و دارای 4 فصل با آب‌و‌هوایی معتدل است. زبان رسمی این کشور زبان آلمانی است و تعدادی از افراد نیز به زبان دانمارکی، فریسی، رومی و سوربی صحبت می‌کنند.

افراد کشور آلمان همانند ایرانیان از نژاد آریایی هستند. افراد این کشور دربرخورد اول بسیار سرد و شاید از نظر ما ایرانیان مغرور به نظر برسند ولی مطمئنن شما می‌توانید دوستان بسیار خوب آلمانی پیدا کنید.

مهاجرت به آلمان

کشورآلمان در چند سال اخیر تبدیل به یکی از بهترین و محبوب‌ترین کشور‌ها برای مهاجرت شده‌است. هر ساله هزاران مهاجر را به روش‌های مختلف به کشورخود جذب می‌کنند. روش‌هایی مثل مهاجرت کاری، مهاجرت تحصیلی، مهاجرت ازطریق سرمایه‌گذاری و... از مهم‌ترین روش‌های مهاجرت به کشور آلمان است.

تحصیل درآلمان

کشورآلمان دارای سیستم آموزشی بسیار قوی و پیشرفته است. شما با تحصیل در دانشگاه‌های این کشور از مزیت‌های زیر برخوردار می‌شوید.

·       در بهترین دانشگاه‌های اروپا و جهان تحصیل می‌کنید.

·       می‌توانید به 2 زبان انگلیسی یا آلمانی تحصیل کنید.

·       تحصیل شما کاملا رایگان است.

·       می‌توانید در بیش از150 رشته به تحصیل بپردازید.

·       پس از اتمام تحصیل اقامت دائم بگیرید.

·       مدرکی که از دانشگاه‌های آلمانی دریافت می کنید در بیشتر کشور‌های جهان مورد تایید است.

·       حتی می‌توانید بدون نیاز به ترجمه کردن مدرک خود در کشور‌های منطقه شنگن به کار یا ادامه تحصیل بپردازید.

·       می‌توانید در حین تحصیل به 20 ساعت کار نیز بپردازید.

بهترین رشته‌های تحصیلی در آلمان

با بهترین و پولسازترین رشته‌های تحصیلی در آلمان آشنا شوید.

رشته‌های پزشکی و زیرشاخه‌های آن

این رشته‌ها در کشور آلمان بسیار محبوب ودرآمدزا هستند. شما می‌توانید با تحصیل پزشکی در آلمان آینده شغلی خود را تضمین کنید. رشته‌های پزشکی(پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی) و زیر شاخه‌های آن درسال اول بیشترین درآمد (میانگین آن از52 هزار یورو شروع می‌شود) را نسبت به بقیه رشته‌ها دارد. درآمد این رشته‌ها هر ساله حدودا 85 هزار یورو است.

یکی ازمحبوب ترین رشته‌ها پرستاری است. در چند سال اخیر کمبود نیروی پرستاری در کشورآلمان باعث شده که این کشوربه رشته پرستاری توجه خاصی داشته باشد. شما می‌توانید با گذشتن دورهی کارشناسی سه سال وارد بازار کار شوید.

رشته‌های حقوق و قضاوت

این رشته از پردرآمد ترین رشته‌ها در کشور آلمان است و متوسط حقوق دریافتی آن‌ به صورت سالانه 80 هزار یورو است. اگرمی‌خواهید در کشور آلمان دررشته‌های حقوقی تحصیل کنید باید این را بدانید که تحصیل دراین رشته‌ها بسیار سخت است و رقابت زیادی در بین محصلان این رشته است. بعد از اتمام تحصیل شما باید در یک آزمون نمره حداقل را دریافت کنید تا بتوانید وارد بازار کار شوید.

رشته‌های مهندسی

مطمئنن با شنیدن اسم کشور آلمان به یاد صنعت پیشرفته آن خواهد افتاد، بله کشورآلمان در صنعت طراحی و ساخت ماشین توانایی خود را به جهان ثابت کرده است. هر ساله علاوه بر مهندسان آلمانی کشور آلمان خواهان مهندسانی از کشور‌های دیگر نیز است. از مهم‌ترین رشته‌های مهندسی در این کشور مهندسی صنایع، مکانیک، خودرو و برق است.

برخی از دانشگاه‌های برتر آلمان مثل دانشگاه صنعتی مونیخ، دانشگاه RWTH آخن وموسسه فناوری Karlsruhe هستند که در میان ۱۰۰ دانشگاه برتر مهندسی در سراسر دنیا قرار گرفته اند. شما با تحصیل در این رشته‌ها آینده شغلی خودتان را تضمین کرده‌اید مخصوصا اگر بخواهید در کشور آلمان کار خود را شروع کنید.

رشته‌های هنرهای زیبا و هنرهای کاربردی

این خبربرای شماست که دوست دارید در کشور‌های اروپایی به تحصیل دررشته‌های هنری بپردازید. کشور آلمان این رشته‌ها را به صورت تئوری ارائه نمی‌دهد بلکه شما در کارگاه‌های مجهز به هنرخود می‌پردازید و استادان ماهر و سرشناس کار‌های شما را بررسی می‌کنند. دانشگاه هنر و فنی برلین از بهترین دانشگاه‌ها برای تحصیل در رشته‌های هنری است.

بهترین رشته‌های تحصیلی در کشور آلمان کدامند؟

بهترین دانشگاه‌های آلمان

موسسه مهاجرتی اصطهباناتی می‌تواند به شما در انتخاب بهترین دانشگاه براساس رشته مورد علاقه‌تان به شما کمک کند.

لیستی از بهترین دانشگاه‌ها برای تحصیل در کشور آلمان:

·       دانشگاه پزشکی مونیخ(University of Munich)

·       دانشگاه پزشکی هامبورگ(University of Hamburg)

·       دانشگاه هومبولت برلین(Humboldt-Universität zu Berlin)

·       دانشگاه فرای برلین(Freie Universität Berlin)

·       دانشگاه پزشکی هانوفر(Hannover Medical School)

·       دانشگاه فنی مونیخ(Technical University of Munich)

·       دانشکده مهندسی، دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ

·       دانشگاه هایدلبرگ

·       دانشگاه فرایبورگ ـ دانشکده فنی

اگر می‌خواهید درسریع‌ترین زمان ممکن پذیرش دانشگاه‌ها را در بهترین رشته‌های تحصیلی در آلمان بگیرید با مشاوران خبره موسسه اصطهباناتی در تماس باشید. موسسه اصطهباناتی با چندین سال تجربه، بهترین مشاوران را در اختیار شما قرار می‌دهد. اولین مشاوره شما کاملا رایگان خواهد بود پس سریعا برای گرفتن پذیرش دانشگاه‌های برتر اروپا و جهان اقدام کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار