تابناک-رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با صدور پیامی خطاب به جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) ، ارتقاء درجه وی را به سرتیپ دومی تبریک گفت.
کد خبر: ۹۸۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 02 August 2021

به گزارش تابناک هرمزگان-علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با صدور پیامی خطاب به سرتیپ دوم پاسدار هدایت اللّه امیری، جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) ، ارتقاء درجه وی را به سرتیپ دومی تبریک گفت.

متن پیام تبریک رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به شرح زیر است.

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

«وَ لِلَّهِ الْعِزَّةُ وَ لِرَسُولِهِ وَ لِلْمُؤْمِنِينَ»

برادر ارجمند و سردار معزز ؛ جناب آقای هدایت اللّه امیری «دام عزه العالی»

جانشین محترم فرماندهی سپاه امام سجاد «ع» استان هرمزگان

سلام علیکم

احتراماً ارتقاءدرجه حضرتعالی را با حکم مبارک فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت اللّه العظمی امام خامنه‌ای «مد ظله العالی» که به واسطه حسن اعتماد معظم له و شایستگی، توانمندی، ایثار و تلاش در راه انجام وظایف مقدس پاسداری بر شانه های استوار جنابعالی نقش بسته است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بی شک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ نهادي جوشیده از عقیده و ایمان و برخاسته از روح بلند و آرمان ‌های اصیل و حق‌ طلبانه ملت رشيد و مسلمان ايران و در حقیقت مولود واقعی انقلاب شكوهمند اسلامی است که با حضور مجاهدانه و خستگی ناپذیر سبزپوشان سرو قامت عرصه ایثار و شهادت و چهره های مردمی، متعهد و فرهیخته ای همچون حضرتعالی، در پرتو هدایت های داهیانه مقام عظمای ولایت «مدظله العالی» به تکیه گاه عزت و اقتدار ایران اسلامی مبدل گردیده است.

از درگاه خداوند متعال، ترفیع درجات معنوی و توفیقات متزاید حضرتعالی را در ظل توجهات حضرت ولی عصر «عجل اللّه تعالی فرجه الشریف» و تحت زعامت مقام معظم رهبری «مدظله ‌العالی» مسألت دارم.

وَٱلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ ٱللَّٰهِ وَبَرَكَاتُهُ

علی صالحی
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار