ما در این مقاله تصمیم داریم سه جاذبه گردشگری شهر تهران را که در شمال این شهر واقع شده­ اند و دیدن آنها خالی از لطف نیست، برای شما معرفی کنیم تا اگر قصد سفر به تهران و اقامت در یکی از هتل ­های تهران را داشتید، حتما از این جاذبه ­های گردشگری دیدن کنید. پس برای آشنایی بیشتر با شهر دیدنی تهران، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.
کد خبر: ۹۸۲۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵ 31 July 2021

معمولا افرادی که ساکن شهر تهران نیستند و تصمیم می­گیرند که به این شهر سفر کنند، هدف آنها از سفر، یا دیدن خانواده و دوستان است و یا دلیل کاری برای سفر خود دارند. به همین دلیل عموما در بازه زمانی اقامت در تهران، معمولا تصمیمی برای بازدید از دیدنی­ های این شهر نمی­گیرند. اما ما در این مقاله تصمیم داریم سه جاذبه گردشگری شهر تهران را که در شمال این شهر واقع شده­ اند و دیدن آنها خالی از لطف نیست، برای شما معرفی کنیم تا اگر قصد سفر به تهران و اقامت در یکی از هتل ­های تهران را داشتید، حتما از این جاذبه ­های گردشگری دیدن کنید. پس برای آشنایی بیشتر با شهر دیدنی تهران، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

سه مکان دیدنی شمال شهر تهران

بازار تجریش

بازار تجریش که قدمت آن طبق گفته­ ها به حدود ۷۰ سال پیش بازمی­گردد، در حوالی میدان تجریش واقع شده است. شما می­توانید به راحتی و با استفاده از مترو تجریش، به این بازار دسترسی پیدا کنید. به جرات می­توان گفت که این بازار، یکی از زیباترین و باصفاترین بازارهای سنتی شهر تهران است. یکی از خوبی­های این بازار این است که شما هر چه بخواهید در آن پیدا می­کنید. از ترشی فروشی و آجیل و خشکبار گرفته تا صنایع دستی و لوازم الکترونیکی و کیف و کفش. البته پیشنهاد می­کنیم حتما به میوه ­فروش ­های این بازار هم سر بزنید تا از ترکیب بو و رنگ میوه­ های تازه، لذت ببرید.

کاخ سعدآباد

مجموعه کاخ موزه سعدآباد که در حوالی میدان تجریش واقع شده است، همیشه بعنوان یکی از جاذبه ­های گردشگری، مورد توجه توریست­ های خارجی و بازدیدکنندگان داخلی قرار داشته است. این مجموعه در دوران قاجار بنا شد و خاندان قاجار و پهلوی در آن سکونت داشتند. شما می­توانید با تهیه بلیت، از کاخ ­ها و موزه ­های مختلفی که در این مجموعه قرار دارد اعم از کاخ سفید، کاخ موزه سبز، موزه استاد فرشچیان، موزه نظامی و ... دیدن کنید. عکاسی در فصل پاییز و در میان برگ ­های زرد و خشک باغ ­های این مجموعه، به شدت به علاقمندان عکاسی توصیه می­شود.

باغ فردوس

این باغ نیز مانند کاخ موزه سعدآباد، از دوران قاجار به جا مانده است. اگر قصد دارید که در یک باغ زیبا و پر از درخت و نهر کوچک قدم بزنید، بازدید از این باغ را به شما توصیه می­کنیم. وجود سالن سینما و کافه در این باغ، باعث شده است که جوانان زیادی به گشت و گذارهای عصرانه در این باغ روی بیاورند. این باغ در خیابان ولیعصر تهران و نرسیده به میدان تجریش، واقع شده است.

چگونه از این جاذبه ­های گردشگری تهران دیدن کنیم؟

شما می­توانید با رزرو یک هتل تهران به راحتی از این جاذبه ­های گردشگری دیدن کنید. ما به شما توصیه می­کنیم که جهت دسترسی آسان­تر، یکی از هتل­ های نزدیک به میدان تجریش مانند هتل استقلال تهران را انتخاب کنید. زیرا شما می­توانید با نهایتا ۴۰ دقیقه پیاده روی از این هتل، به میدان تجریش رسیده و از هر سه جاذبه گردشگری معرفی شده،‌ دیدن کنید. جهت رزرو هتل استقلال یا دیگر هتل ­ها در شهر تهران، می­توانید از سایت اسنپ تریپ استفاده کنید. شما به راحتی می­توانید با انتخاب هتل و زمان ورود و خروج خود، هتل دلخواه­تان را در اسنپ تریپ رزرو کرده و هزینه آن را نیز به راحتی و بصورت آنلاین پرداخت نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار