کد خبر: ۹۷۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵ 17 July 2021

برند برتر کولر گازی

کولر گازی یکی از سیستم‌های تهویه مطبوع پر طرفدار است که در انواع مدل‌های دیواری، پنجره‌ای، ایستاده، پرتابل (قابل حمل) و ... از سوی برندهای مختلف طراحی و تولید می‌شود که هر یک کاربرد خاص خود را دارند. عوامل متعددی از جمله نوع مدل، برند سازنده، ظرفیت، امکانات و سایر مشخصات فنی بر قیمت کولر گازی تاثیر‌گذار هستند بنابراین در زمان خرید کولر گازی حتما به این موارد توجه ویژه‌ای داشته باشید.

خرید اقساطی با بهترین قیمت کولر گازی در بازار بدون ضامن

کولر گازی‌های تولید شده توسط برندهای گوناگون همگی دارای کیفیت یکسانی نیستند. به طور کلی کولرهای گازی‌ از نظر کیفیت در سه دسته کیفیت پایین، استاندارد و عالی تولید می‌شوند. عمر بالای دستگاه، مرغوبیت قطعات، خدمات پس از فروش طولانی مدت، مصرف انرژی کم و حتی طراحی ظاهری زیبا از ویژگی‌های کولر گازی از یک برند باکیفیت است بنابراین ما در این بخش به معرفی برند برتر کولر گازی پرداخته‌ایم تا شما انتخاب درستی داشته باشید.

برندهای کره‌ای ال جی و سامسونگ، برند ژاپنی اجنرال، برند چینی گری و جنرال را می‌توان در لیست بهترین برند کولر گازی 2020 دانست که محصولاتی زیبا، کارا، کم مصرف و با طول عمر بالا را تولید کرده و به کشورهای مختلف عرضه می‌کنند.

برند کولر گازی چینی

بسیاری از افراد به کیفیت محصولات و کولر گازی‌های چینی بد بین هستند ولی باید بگوییم که این باور اشتباه است و در مورد تمامی محصولات چینی صدق نمی‌کند. هایسنس، مدیا، جنرال و گری چهار برند کولر گازی چینی در بازار ایران هستند که طرفداران زیادی دارند.

قطعات کولر گازی جنرال ساخت کشور آمریکا و مونتاژ کشور چین هستند و اکثر مدل‌ها به موتور توشیبا ساخت کشور تایلند مجهز شده‌اند در نتیجه کیفیت کولر گازی جنرال در سطح بالایی قرار دارد.

برند چینی گری را می‌توان تخصصی‌ترین برند در زمینه تولید کولر گازی و اسپلیت دانست. محصولات تهویه مطبوع این برند، تنوع بالایی دارند و از ویژگی‌هایی چون مصرف برق کم، سیستم سرمایش و گرمایش فوق العاده و استحکام بالا برخوردار هستند. به طور کلی نظر کاربران در مورد کولر گازی گری مثبت بوده و اکثر آنها از خرید خود راضی بوده‌اند.

لیست کولر گازی ایرانی

امروزه شرکت‌های تولید کننده ایرانی کولر گازی، محصولات خود را از نظر کیفیت ساخت، طراحی ظاهری و امکانات ارتقا داده‌اند از طرفی قیمت انواع کولر گازی ایرانی نسبت به محصولات مشابه برندهای خارجی معمولا کمتر است. اگر شما هم قصد خرید کولر گازی ایرانی را دارید ولی نمی‌دانید کدام برند بهتر است باید بگوییم که کولر گازی ایرانی ایساتیس، اسنوا، ایران رادیاتور، بکو، تک الکترونیک، مهر اصل و تهویه را می‌توان در گروه بهترین برند کولر گازی ایرانی قرار داد.

یکی از بهترین راه‌ها برای دانستن کیفیت کولرگازی ایرانی این است که نظرات خریداران این محصولات را جویا شوید و نظرسنجی در مورد کولر گازی ایران رادیاتور، اسنوا، تهویه و دیگر برندها را که در بسیاری از سایت‌ها از جمله سل ثبت شده است را مورد بررسی و مطالعه قرار دهید.

برای مثال با بررسی نظرات در مورد کولر گازی ایران رادیاتور شما بهتر با مزایا و معایب کولر گازی ایران رادیاتور آشنا خواهید شد و تصمیم درست‌تری خواهید گرفت. میزان صدا و مصرف برق کولر گازی ایران رادیاتور پایین است و همه مدل‌ها دارای گرید انرژی A هستند و همچنین به شکل دو منظوره تولید شده‌اند که قابلیت سرمایش و هم گرمایش را دارند این موارد جزو مزایای این محصولات از نظر کاربران و متخصصین این زمینه است بنابراین متوجه خواهید شد که معایب کولرگازی این برند نسبت به نقاط قوتش کمتر است و ارزش خرید را دارد. البته در زمان خرید حتما مشخصات فنی کولر گازی ایران رادیاتور مورد نظر خود را بررسی کنید که از لحاظ ظرفیت و امکانات متناسب با نیازهایتان باشد.

خرید اقساطی با بهترین قیمت کولر گازی در بازار بدون ضامن

مزایا و معایب کولر گازی

کولر گازی‌ها نیز چون سایر محصولات دیگر دارای مزایا و معایبی هستند که در ادامه برای آشنایی بیشتر شما عزیزان به بررسی آنها پرداخته‌ایم.

معایب کولر گازی

این موارد در مورد همگی برندها صدق می‌کند و از معایب کولر گازی سامسونگ، معایب کولر گازی امرسان، معایب کولر گازی ایران رادیاتور، معایب کولر گازی فوجی و سایر برندها محسوب می‌شوند.

  • میزان مصرف برق کولر گازی‌ها بالا است البته امروزه مدل‌هایی از کولرگازی با عنوان اینورتر یا کم مصرف عرضه می‌شوند که تا میزان 30 تا 60 درصد در مصرف برق صرف جویی می‌کنند ولی قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های معمولی دارند و این مورد نیز از معایب کولر گازی اینورتر است.
  • جهت نصب کولر گازی احتیاج به فرد ماهر و حرفه‌ای است و این مورد جزو معایب کولر گازی سقفی، معایب کولر گازی ایستاده و اسپلیت‌ها محسوب می‌شود.
  • قیمت کولر گازی در مقایسه با قیمت کولر آبی، قیمت پنکه و... بالاتر است.

مزایای کولر گازی

  • کولر گازی‌ها در مقایسه با کولر آبی و پنکه و سایر سیستم‌های خنک کننده، دارای خنکی بهتر، مطبوع‌تر و یکنواخت‌تری هستند.
  • اکثر مدل‌های کولر گازی به شکل دو منظوره طراحی شده‌اند و قابلیت سرمایش و هم گرمایش دارند.
  • کولر گازی‌ها برخلاف کولرهای آبی نیازی به استفاده از آب برای کار کردن ندارند.
  • انواع کولر گازی جدید مجهز به فیلترهای چندگانه جهت تصفیه هوا هستند که این فیلترها با از بین بردن گردو غبار، ذرات معلق، باکتری‌ها و .. موجود در هوا باعث افزایش سطح سلامتی و کاهش آسم و آلرژی می‌شوند.

قیمت کولر گازی در فروشگاه سل

فروشگاه سل یک فروشگاه معتبر است که در آن قیمت لوازم خانگی از جمله کولر گازی بهترین قیمت بازار است. در سل تنوع کولر گازی از نظر مدل، ظرفیت و برند سازنده بسیار بالا است و قیمت اسپلیت، قیمت اسپلیت 30000، قیمت کولر گازی ایستاده، قیمت کولر گازی سامسونگ، قیمت کولر گازی ایستاده سامسونگ،  قیمت کولر گازی اجنرال 30000، قیمت کولر گازی ایستاده اجنرال 36000،  قیمت کولر گازی 9000، قیمت کولر گازی گری 30000، قیمت کولر گازی ایستاده گری 55000، قیمت کولر گازی ال جی ۲۴۰۰۰ و ... نسبت به دیگر فروشگاه‌های مجازی و واقعی بهتر است.

فروشگاه اینترنتی سل لیست کولر گازی ایرانی و خارجی را به همراه تصاویر ظاهری و اطلاعات جامع و دقیق از محصول ارائه می‌دهد تا مشتریان انتخاب درست و متناسب با نیازهایشان داشته باشند.

اگر قصد خرید دیگر محصولات لوازم خانگی را برای منزل و یا جهیزیه خود دارید باید بگوییم که قیمت ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر، جاروبرقی و... نیز در سل بسیار مناسب است. با سل نهایت رضایت و اطمینان را از خرید اینترنتی خود خواهید داشت.

خرید اقساطی با بهترین قیمت کولر گازی در بازار بدون ضامن

خرید اقساطی کولر گازی از فروشگاه سل

قیمت کولر گازی به خصوص در برندهای خارجی بالا است به طوری که اکثر خانواده‌های ایرانی توان خرید این محصولات را به صورت نقد ندارند بنابراین به دنبال فروشگاهی هستند که در زمینه فروش کولر گازی اقساطی در کرج، تهران، شیراز و ... فعالیت داشته باشد. فروشگاه اینترنتی سل با در نظر گرفتن این موضوع در زمینه فروش کولر گازی نقد و اقساط فعالیت دارد فرقی نمی‌کند شما در کدام شهر ایران هستید به راحتی و از طریق اینترنت می‌توانید به سل متصل شده و کولر گازی مورد نظر خود را با بهترین شرایط به صورت قسطی خریداری کنید.

کولر گازی نقد و اقساط

فروشگاه اینترنتی سل با فروش اقساطی کولر گازی بدون ضامن، با چک، کسر از حقوق و ... فرصتی را فراهم کرده تا تمامی اقشار جامعه با درآمدهای مالی متفاوت بتوانند خرید اقساطی کولر گازی ایران رادیاتور، کولر گازی سامسونگ اقساطی، کولر گازی پرتابل قسطی و سایر مدل‌ها و برندها را متناسب با شرایط خود انجام دهند.

جهت اطلاع از نحوه و شرایط خرید کولر گازی اقساط بدون ضامن، خرید اقساطی کولر گازی با دیگر روش‌ها کافی است با کارشناسان سل تماس بگیرید تا اطلاعات لازم در این زمینه را به شما بدهند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار