دبیر مجمع نو اندیشان بهار از راهیابی 4 نفر از افرادی که در مصاحبه های این مجمع شرکت کرده بودند به شورای شهر بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۷۳۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲ 22 June 2021
دبیر مجمع نو اندیشان بهار از راهیابی 4 نفر از افرادی که در مصاحبه های این مجمع شرکت کرده بودند به شورای شهر بهار خبر داد.
 
به گزارش تابناک همدان، عرفان احمد لو گفت: به اتفاق جمعی از جوانان شهر بهار مجمعی با هدف معرفی کاندیدا های شورای شهر و مجلس شورای اسلامی راه اندازی کردیم.
 
وی خاطر نشان کرد: هدف این مجمع صرفا در راستای بالا بردن مشارکت سیاسی، اجتماعی مردم و ایجاد شور انتخاباتی بود که  با تمامی سنگ اندازی‌هایی که دیگر عزیزان علیه مجمع کردند با موفقیت فصل انتخاباتی را به پایان رسید .

احمد لو خاطر نشان کرد: از همه عزیزانی که به دعوت ما لبیک گفتند کمال تشکر را دارم البته ۱۱ کاندیدای شورای شهر مصاحبه کرد که از ۱۱ نفر فرد مصاحبه گر ۴ نفر در لیست ۵ نفره شورای شهر قرار گرفتند.
 
وی در ادامه افزود:  در بحث مجلس شورای اسلامی با ۵ کاندیدا که خود مایل به مصاحبه بودند، مصاحبه شد که ۴ تفر از این عزیزان در آراء مردمی به ترتیب اول تا ۴ ام شدند.
  
احمدلو درباره اهداف آتی مجمع گفت: در ادامه این مجمع در نظر دارد که با تمامی مسولین ادارات وارد مصاحبه می شود و به هدف مطالبه گری خود در تمامی نقاط شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ می پردازد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار