کد خبر: ۹۷۱۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱ 16 June 2021

امروزه خرید ملک در قبرس شمالی به سرعت از خرید ملک در دیگر کشورهای منطقه پیشی گرفته است. پیش از این خرید ملک در ترکیه، گرجستان و آذربایجان در میان ایرانی ها رایج بود اما از سال 2018 این آمار به شکل عجیبی تغییر یافته است.

تمایل برای خرید ملک در قبرس شمالی نه تنها در میان ایرانی ها بلکه در میان کشورهای اروپای شرقی، اروپای مرکزی و آمریکا نیز بسیار رشد داشته است به نحوی که حضور مهاجران از کشورهای اروپایی و امریکایی سبب شده در حال حاضر تمام مردم در قبرس شمالی میتوانند با تسلط به زبان انگلیسی صحبت کنند.

خرید ملک در قبرس شمالی

در اولین ماه از سال 2021 مجله فوربز امریکا که همواره بهترین تحلیل های اقتصادی در دنیا را ارائه میدهد، قبرس شمالی را در میام تمام مناطق دنیا به عنوان بهترین مکان برای سرمایه گذاری ملک و داشتن زندگی آرام معرفی کرد.

این مجله در مقاله ی خود دلایل زیادی را برای این تحلیل ارائه می کند. نگارنده ی مقاله ی تحلیلی مجله فوربز معتقد است آرامش این منطقه به افراد بازنشسته کمک می کند تا زندگی شاد و آرامی را تجربه کنند، ارزش پولی سبب می شود تا مخارج تان بسیار کمتر از تصور رقم بخورد. امکانات بسیار مناسب و تفریحات متنوع، آب و هوای مطبوع و ... از دیگر دلایلی است که در مجله به آن اشاره شده و خرید ملک در قبرس شمالی را به مردم دنیا توصیه کرده است.

ذکر این دلایل باعث شده مردم اروپا و امریکا بدون در نظر گرفتن وضعیت کرونا باز هم علاقمند به خرید ملک در قبرس شمالی باشند. خرید ملک در قبرس شمالی به شما یک زندگی شاد و آرام هدیه می دهد به نحوی که می توانید با خرید ملک در قبرس شمالی هم یک سرمایه گذاری مطمئن انجام داده و هم از آزادی، آرامش و شادی در این کشور بهره ببرید.

خرید ملک در قبرس شمالی

هزینه خرید ملک در قبرس شمالی

خرید ملک در قبرس شمالی معمولاً به واحد پولی پوند صورت می گیرد. خیلی از منابع به اشتباه هزینه های خرید ملک در قبرس جنوبی را با شما به اشتراک می گذارند پس دقت کنید تمام آنچه در اینترنت و فضای مجازی به آن بر می خورد می کنید اطلاعات درستی محسوب نمی شوند.

هزینه های خرید ملک در قبرس شمالی با هزینه های خرید ملک در قبرس جنوبی بسیار متفاوت است. شما برای خرید یک ملک در قبرس شمالی نیاز به هزینه های آنچنانی ندارید. هزینه های شما برای خرید ملک در قبرس شمالی کاملاً مشخص است و در مقاله ای در همین سایت با جزئیات به آن اشاره کرده ایم در اینجا به ذکر این نکات بسنده می کنیم.

هزینه خرید آپارتمان در قبرس شمالی از حدود 40.000 پوند شروع می شود. شما نیازی نیست تمام این مبلغ را بدواً و در زمان انعقاد قرارداد خرید پرداخت کنید. هزینه خرید ملک در قبرس شمالی با توجه به کمپانی سازنده آن قسط بندی می شود.

خرید ملک در قبرس شمالی

معمولاً 30 درصد از کل هزینه خرید ملک (آپارتمان- ویلا) را در لحظه ی انعقاد قرارداد پرداخت میکند و الباقی هزینه های خرید ملک را می توانید طی اقساط 3 تا 7 ساله پرداخت کنید. در بعضی از پروژه ها شما می توانید برای پرداخت هزینه خرید ملک در قبرس از وام های بانکی نیز بهره ببرید و مبلغ خرید خانه ی خود را در اقساطی به مدت 15 سال پرداخت نماید.

تمام هزینه خرید ملک در قبرس شمالی به مبلغ اولیه ملک خلاصه نمی شود. هزینه مالیات، هزینه تمبر، هزینه ثبت قرارداد و ... دیگر هزینه های خرید ملک در قبرس است که به تفصیل در مقاله ای با همین نام در این سایت قابل جستجوست.

اخذ اقامت با خرید ملک در قبرس شمالی

یکی از جاذبه های خرید ملک در قبرس شمالی برای مردم ایران اخذ اقامت با خرید ملک در این کشور است. شما می توانید با خرید یک آپارتمان به مبلغ 40.000 پوند مبادرت به اخذ اقامت در قبرس شمالی کنید. هیچ محدودیتی از نظر قیمت ملک برای اخذ اقامت قبرس شمالی وجود ندارد.

یعنی تفاوتی نمی کند که شما یک ملک 40.000 پوندی خرید کنید و یا یک ملک 400.000 پوندی، در هر دو صورت شما می توانید اقامت خود را با خرید ملک در قبرس شمالی به دست آورد. برای بدست آوردن تابعیت مبالغ متفاوت است.

سوالی دیگری که در این بین ایجاد می شود این است که برای گرفتن اقامت قبرس شمالی می بایست تا پایان اقساط و تسویه قیمت ملک در قبرس شمالی صبر کنیم؟ جواب شما خیر است. شما پس از پرداخت تنها 30 درصد از هزینه خرید ملک می تواند اقدام به اخذ اقامت در قبرس شمالی کنید.

خرید ملک در قبرس شمالی

این کار توسط همکاران ما در شرکت North Diamond الماس شمال بدون دریافت هیچ هزینه ای برای شما انجام می شود. در خصوص اخذ اقامت با خرید ملک در قبرس شمالی می توانید پاسخ سوالات تکمیلی خود را از مشاوران ما دریافت نمایید.

مدارک لازم برای خرید ملک در قبرس شمالی

برای خرید ملک در قبرس شمالی نیاز است مدارکی را از ایران با خود همراه بیاورید. قبل از بیان مدارک مورد نیاز برای خرید ملک در قبرس شمالی باید در نظر داشته باشید که شما می توانید خریدتان را به صورت آنلاین انجام دهید در این صورت به دلیل آنکه خریدتان غیرحضوری بوده تا لحظه ی ورودتان به قبرس شمالی به بعضی از این مدارک نیازی نیست. اما به محض ورود و برای انجام کارهای اداری می بایست مدارک مورد نیاز برای خرید ملک در قبرس شمالی همراه شما باشد.

به همراه داشتن اصل و کپی مدارک هویتی و پاسپورت از اولین و اساسی ترین مدارک مورد نیاز شما برای خرید ملک در قبرس شمالی محسوب می شود. همینطور می بایست گواهی عدم سو پیشنه نیز از ایران گرفته و با خود به همراه بیاورید. در صورت تاهل سند ازدواج شما نیز باید همراهتان باشد. سند ازدواج بدان منظور است که همسرتان بتواند از طریق خرید ملک شما اقامت خود را اخذ نماید. سایر مدارک لازم برای خرید ملک در قبرس شمالی را در قبرس باید مهیا کرد. مدارکی مانند آزمایشات پزشکی، افتتاح حساب بانکی و اعلام تمکن مالی ... مدارکی است که برای خرید ملک در قبرس شمالی نیاز است. این مدارک برای خرید ملک در قبرس شمالی را می توانید با توصیه و راهنمایی همکاران ما در قبرس شمالی تکمیل نماید.

الماس شمال North Diamond برای تک تک شما آرزوی مهاجرتی آرام و دلنشین را دارد. شما می توانید برای تمام مراحل فوق از همکاران ما در این شرکت راهنمایی گرفته و از امتیازات شرکت ما بهره مند باشید.

منبع

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار