مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صحبت با مردم سمنان گفت: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی جامعه، طراحی و تبیین برنامه دقیق اقتصادی است.
کد خبر: ۹۷۰۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱ 13 June 2021
 

 

 

به گزارش تابناک سمنان مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صحبت با مردم سمنان در شبکه استانی این استان و مستند ایران سرای من، ضمن اشاره به اینکه بررسی مشکلات اقتصادی مردم، اشتغال، تولید نیازمند اقدامات اصولی به دست مسئولان کار آمد است نه نامسئولان گفت: اداره صحیح کشور به دست فردی از جنس خود مردم، امید و اعتماد در مردم را افزایش میدهد.

مهر علیزاده با اشاره اینکه رفع مشکلات اقتصادی مردم نیازمند طراحی و تبیین دقیق برنامه‌های اقتصادی است، گفت: منفور کردن تولید و جلوگیری از بهبود کسب و کار جز شرمندگی برای سرپرست‌های خانوار‌ها حاصلی ندارد و باید این اوضاع مدیریت شود.

او با اشاره به امروز مهم‌ترین مشکلات مردم، مشکلات اقتصادی است گفت: عرصه‌های مختلف اقتصادی نیازمند تخصص و تعهد یک نیروی انقلابی شبیه مردم است تا برنامه‌های دقیق اشتغال، قاچاق کالا و ارز، گسترده کردن سفره مردم را به مردم ارائه کند و سواد اقتصادی در این زمینه را داشته باشد.

مهرعلیزاده هم چنین گفت: تنها فهمیدن مشکلات مردم و بیان کردن آن کافی نیست و مسئولان کارآمد باید با برنامه دقیق مردم را همراه خود کند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار