در این خبر با انواع مختلف استفاده از کاغذ دیواری در پذیرایی آشنا می شویم. ضمناً برای شناخت جامع تر امر انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی می توانید به وب سایت هایی که به طور تخصصی در زمینه دکوراسیون داخلی فعال هستند مراجعه کنید.
کد خبر: ۹۷۰۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳ 13 June 2021

پذیرایی مرکز دورهمی های دوستانه و خانوادگی ست و افراد زمان زیادی را در آن سپری می کنند؛ اما زیبایی تنها بخشی از فرآیند انتخاب کاغذ دیواری ست و طرح، جنس و رنگ آن نیز می تواند بر انتظارات و همچنین کارکرد یک نشیمن ایده آل مؤثر واقع شود. دکوراسیون منزل با کاغذ دیواری پذیرایی به طرق مختلف صورت می گیرد که می تواند ترکیبی از سلیقه صاحب خانه و انتظارات شما از آن باشد.

در ادامه این خبر با انواع مختلف استفاده از کاغذ دیواری در پذیرایی آشنا می شویم. ضمناً برای شناخت جامع تر امر انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی می توانید به وب سایت هایی که به طور تخصصی در زمینه دکوراسیون داخلی فعال هستند مراجعه کنید. برای مثال، وب سایت دکورچوب مقالات جامع و ارزشمندی را در زمینه انتخاب کاغذ دیواری برای فضاهای مختلف در خود گنجانده است که مطالعه آنها علاوه بر افزایش آگاهی شما می تواند ایده هایی خوبی نیز به شما بدهد.

دکوراسیون منزل با بهترین مدل های کاغذ دیواری پذیرایی

دکوراسیون منزل با کاغذ دیواری پذیرایی

یکی از عناصر دکوراسیون داخلی که به خوبی می تواند بر زیبایی فضا مؤثر واقع شود کاغذ دیواری ها هستند. کاغذ دیواری در طرح ها، رنگ ها و تکسچرهای مختلفی در دسترس هستند. بنابراین براساس آنچه که انتخاب کرده اید می تواند خیره کننده یا در طرف مقابل ملیح و کم فروغ باشد. یکی از ویژگی های جالب کاغذ دیواری پذیرایی و به طور کلی کاغذ دیواری استفاده های متنوع آن است. درحقیقت به جز روش های مرسوم استفاده از آن روش های خلاقانه ای نیز وجود دارند که دانستن آن ضروری ست. اگر شما هم قصد خرید کاغذ دیواری پذیرایی دارید می توانید به یکی از روش های خلاقانه زیر این کار را انجام دهید.

پوشاندن دیوارها در دکوراسیون منزل با کاغذ دیواری پذیرایی

کلاسیک ترین روش استفاده از کاغذ دیواری پوشاندن تمام دیوارهای پذیرایی با آن است؛ این ایده در زمان های گذشته تنها راه استفاده از کاغذ دیواری بود. نحوه انتخاب طرح به منظور دکوراسیون منزل با کاغذ دیواری پذیرایی علاوه بر سلیقه صاحب خانه به شرایط فضای پذیرایی نیز وابسته است.

در برخی از پذیرایی ها کاغذهایی با طرح های گرافیکی می تواند بهترین انتخاب باشد درحالیکه در اتاقی دیگر طرحی ساده زیبا به نظر می رسد. درواقع انتخاب طرح مناسب پذیرایی براساس ویژگی های منحصر به فرد معماری صورت می گیرد. این ویژگی ها شامل نور فضا، سبک دکوراسیون، اجزای تشکیل دهنده فضا و نکات ریز و درشت دیگر است.

پوشاندن نیمی از دیوارها

پوشاندن نیمه بالایی یا پایینی دیوار بهترین ایده برای ایجاد تحول در فضای پذیرایی بدون اشباع کردن فضا می باشد. این روش تزئین دیوارها با کاغذ دیواری در سال های دور بسیار رایج بود. با این حال هنوز هم در پذیرایی هایی که دارای سبک کلاسیک هستند رایج است. اغلب در این فضاها نیمه بالایی دیوار با کاغذ دیواری پوشیده شده و نیمه پایینی یا با پنل پوشانده می شوند و یا رنگ می شوند.

دکوراسیون منزل با بهترین مدل های کاغذ دیواری پذیرایی

نصب دو کاغذ روی یک دیوار (روشی خلاقانه در دکوراسیون منزل با کاغذ دیواری پذیرایی)

یک روش جالب در استفاده از کاغذ دیواری پذیرایی پوشاندن نیمه بالایی دیوارها با یک کاغذ دیواری و نیمه پایینی با نوع دیگری از کاغذ دیواری است. این روش یک روش جذاب در دکوراسیون منزل با کاغذ دیواری پذیرایی محسوب می شود. اما فرآموش نکنید که انتخاب دو کاغذ دیواری که همخوانی خوبی با هم داشته باشند در این مورد بسیار مهم است. طرح و رنگ باید مکمل یکدیگر باشد و بیشترین همخوانی را با هم داشته باشند.

ایجاد دیوار اکسنت در پذیرایی 

دیواری که با کاغذ دیواری پوشیده می شوند کاملاً مستعد تبدیل شدن به یک دیوار اکسنت هستند. این دیوار درصورتیکه با انواع کاغذ دیواری طرح جذاب پوشیده شود می تواند تبدیل به مرکز توجهات در پذیرایی باشد. وقتی در مورد این کارکرد کاغذ دیواری پذیرایی صحبت می کنیم، می توانید طرح هایی بیش از حد جلب توجه کننده و یا ساده انتخاب کنید. اما به یاد داشته باشید که با دیوار اکسنتی دیگر در پذیرایی رقابت نکنید.

کاغذ دیواری سقف

اغلب افراد فرآموش می کنند بالا را نگاه کنند! درواقع به همین دلیل است که سقف ها با رنگ هایی کاملاً ساده پوشیده می شوند. اما در دکوراسیون منزل با کاغذ دیواری دیوار پنجم را فرآموش نکنید. پوشاندن سقف پذیرایی دکوراسیون ساده را هیجان انگیز و ویژه می کند. اگر این روش استفاده از کاغذ دیواری را انتخاب کردید پس حتماً باید شجاعتش را داشته باشید که طرحی متفاوت و خاص انتخاب کنید. وقت خود را برای خرید کاغذ دیواری های سقف ساده هدر ندهید و کاملاً بی مهابا طرح انتخاب کنید.

کاغذ دیواری برای پوشش عناصر پذیرایی

اگر می خواهید یک عنصر قدیمی و غیرقابل استفاده را دوباره به چرخه مصرف بازگردانید، می توانید از کاغذ دیواری برای پوشاندن سطح آن استفاده کنید. یک کتابخانه، بوفه، میز و یا کنسول قدیمی با چسباندن کاغذ دیواری مناسب کاملاً نو و به روز به نظر خواهد رسید. البته در این روش فقط قادر خواهید بود برخی از عناصر که دارای سطحی صاف هستند را با کاغذ دیواری بپوشانید، معمولا این روش در بین ایرانیان چندان متدوال نیست.

کاغذ دیواری پذیرایی به عنوان تابلو

اگر می خواهید از کاغذ دیواری خاص استفاده کنید اما توان خرید ابعاد بزرگی از آن کاغذ را ندارید، می توانید فقط به ابعاد یک تابلوی بزرگ بسنده کنید. این روش استفاده از کاغذ دیواری در پذیرایی بهترین روش گنجاندن طرح بدون صرف هزینه های هنگفت است.

دکوراسیون منزل با بهترین مدل های کاغذ دیواری پذیرایی

مشاوره خرید کاغذ دیواری پذیرایی

برای خرید کاغذ دیواری باید نکات ریز و درشت بسیاری را از نظر گذراند. اما اگر بار اولتان است که می خواهید اقدام به خرید کاغذ دیواری کنید حتماً با چالش های بیشتری روبرو می شوید. گذشته از نحوه به کارگیری کاغذ دیواری لازم است سبک ها را بشناسید. همچنین با هنر رنگ شناسی هم آشنا باشید. این انتظارات از خریداران بی تجربه انتظارات بزرگی ست. به این افراد توصیه می کنیم در کنار آگاهی که از وب سایت های مرتبط همچون شرکت دکورچوب کسب می کنند از مشاوره تلفنی نیز بهره مند شوند. شرکت هایی که در حوزه کاغذ دیواری مشغول به فعالیت هستند خدمات مشاوره ای هم ارائه می دهند. این خدمات برای افراد کم تجربه کاملاً لازم و ضروری ست.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار