دادگستری استان فارس پیرامون تزریق واکسن به تعداد اندکی از کارکنانی که عمدتا دارای بیماری‌های خاص و زمینه‌ای و خطرناک بودند، توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر: ۹۷۰۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 13 June 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: در اطلاعیه دادگستری استان فارس آمده است، صرفا در یکی از مجتمع‌های قضائی شیراز، تعداد 35 نفر معادل 50 درصد جمعیت مجتمع، همزمان به بیماری شدید کرونا مبتلا شدند و تعدادی از همکاران نیز به علت ابتلا به این ویروس فوت شدند. همچنین طی 5 روز متوالی 7 نفر در حوزه ستاد دادستانی مرکز استان فارس دچار بیماری کرونا شدند.

این اطلاعیه می‌افزاید: کلان شهر شیراز به صورت متوالی و در مواعد مختلف در وضعیت قرمز یا نارنجی قرار داشت و علیرغم اینکه دستگاه‌های اجرایی با حضور یک سوم یا یک دوم نیرو‌ها فعالیت می‌نمودند، دادگستری استان فارس به لحاظ کثرت مراجعین و عدم امکان تعطیلی و ضرورت پاسخگویی مناسب به مراجعین، با حضور تمام نیروی انسانی اعم از کارکنان قضائی و اداری به فعالیت مستمر و شبانه روزی خود ادامه داد.

بر همین اساس، از آنجاییکه فعالیت دادگستری استان فارس به ویژه در حوزه دادسرا شبانه‌روزی است و حتی یک لحظه تعطیل بردار نیست و لازمه حضور مستمر و مداوم و موثر کارکنان و ایجاد انگیزه حضور، فراهم بودن شرایط حد اقلی به ویژه در حوزه سلامت است، بر اساس مصوبات شورای تامین استان ذیل استاندار و ستاد کرونای استان فارس و با موافقت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و به لحاظ ضرورت امر، آن هم پس از دریافت واکسن از ناحیه کادر درمان و افراد اولویت دار، تعداد اندکی از کارکنانی که عمدتا دارای بیماری‌های خاص و زمینه‌ای و خطرناک، مبادرت به تزریق واکسن نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار