مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ساتکاب خبر داد؛
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ساتکاب گفت: ۵ طرح دانش بنیان در حوزه صنعت آب، برق وکشاورزی در شرکت آب منطقه ای استان بررسی و مقرر شد، سه طرح به صورت پایلوت در گلستان اجرایی شود.
کد خبر: ۹۷۰۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶ 12 June 2021

به گزارش تابناک گلستان به نقل از وزارت نیرو، محمدولی علاءالدینی، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساتکاب در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان، مدیران کل اقتصادی استانداری گلستان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی استان برگزار شد، گفت: شرکت مادر تخصصی ساتکاب مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق را به عهده دارد و از گذشته تاکنون پشتیبانی صنعت آب و برق را در کشور انجام می‌دهد. علاوه بر حدود ۱۹۰ شرکت دولتی که تحت پوشش و سهام‌داری شرکت مادرتخصصی ساتکاب قرار دارند، ۱۰۰ شرکت بخش خصوصی نیز با ما همکاری می‌کنند و در مأموریت جدید ساتکاب یعنی پشتیبانی از شرکت‌های دانش بنیان و استفاده از این دانش در صنعت آب و برق را نیز بر عهده‌دار هستند.

وی افزود: از بین این شرکت‌ها، حدود ۵ شرکت که مورد نیاز صنعت آب و برق بود انتخاب شد و استان گلستان به دلیل اینکه تفکر توسعه‌ای و تخصصی که در مدیریت این شرکت وجود دارد، به عنوان پایلوت برای اجرای این طرح‌ها انتخاب شد که فرصت مناسبی برای استان است تا این پروژه‌ها را اجرایی کند.

این مقام مسئول ادامه داد: گلخانه تاریک، رصد حریم رودخانه‌ها و سواحل توسط پهپاد، مدیریت یکپارچه حوضه آبریز مبتنی بر اندازه گیری از منابع تا مصارف از جمله این طرح‌ها است. منابع مالی این طرح‌ها از حوزهه ای دانش بنیان، سازمان مدیریت و.. تأمین می‌شود که بتوانیم استان گلستان را به عنوان پایلوت در چند پروژه که در سطح ملی هست معرفی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار