دبیر ستاد امر به معروف گلستان:
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان گفت: کتابخانه تخصصی امر به معروف در گلستان راه اندازی می شود.
کد خبر: ۹۷۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳ 12 June 2021

 یاسر قزوهی بعدازظهر شنبه در جلسه‌ای با آخوند عبدالحی میرزاعلی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گلستان اظهارکرد: با توجه به اهمیت منابع مطالعاتی امر به معروف و نهی از منکر و برای تسهیل و تسریع دست یابی پژوهشگران و علاقه‌مندان به مطالعه و تحقیق در حوزه امربه‌معروف نیاز به ایجاد کتابخانه تخصصی امربه‌معروف و نهی از منکر در استان است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان در ادامه با اشاره به فقدان کتابخانه تخصصی در کشور گفت: این مکان مأمنی برای تمرکز پژوهشگران و نویسندگان این حوزه در کشور خواهد شد.

وی افزود: جهت مطالعه علاقه‌مندان این حوزه، منابع و کتاب‌های معتبر زیادی وجود ندارد.

قزوهی ادامه داد: ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر از پایان‌نامه‌ها و مقاله‌های مرتبط با موضوع امر به معروف و نهی از منکر، در زمینه های مالی و پژوهشی و در جهت سهولت در نشر آن‌ها حمایت می‌کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گلستان از پیشنهاد مطرح شده استقبال کرد و گفت: به جهت ایجاد کتابخانه تخصصی در خصوص تجهیز امکانات و نیروی لازم جهت فعالیت در کتابخانه همراهی و کمک خواهم کرد.
آخوند عبدالحی میرزاعلی با توجه به اهمیت امربه‌معروف و نهی از منکر گفت: بر خی از نویسندگان و پژوهشگران در این حوزه فعالیت کمی دارند، از آنها درخواست می‌کنم که کتاب‌ها و مقاله‌هایی تخصصی در خصوص این دو فریضه الهی بنویسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار