مدیرکل راهداری زنجان:
زنجان-مدیرکل راهداری زنجان گفت: یک‌ هزار و ۶۲۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی استان زنجان در قالب طرح« راهداری محوری» در اولویت ارتقای ایمنی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۷۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹ 12 June 2021

عبدالحسین علی اکبری گفت: یک هزار و ۶۲۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی استان زنجان در قالب طرح «راهداری محوری» در اولویت ارتقای ایمنی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: این مسیرها در آزادراه‌های زنجان- قزوین، زنجان- تبریز و قسمتی از جاده‌های شریانی بین استانی زنجان- بیجار، قیدار- همدان، سلطانیه به قیدار و برعکس است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان گفت: ارتقای ایمنی محورها، تسطیح حریم، اصلاح افتادگی شانه‌ها، لکه‌گیری آسفالت، اصلاح پاکسازی دهانه پل‌ها تنقیه، مرمت و خط کشی از جمله فعالیت‌هایی است که باید در این مسیرها در قالب طرح «راهداری محوری» در سال جاری انجام شود.

علی اکبری تاکید کرد: این اقدامات عمرانی نیازمند سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار است که تلاش می‌شود کیفیت راه‌ها به حد زمان ساخت برسد و اعتبار خاصی به این طرح اختصاص داده نشده اما بودجه آن از اعتبارات تخصیص داده شده به پروژه‌های دیگر و نیروی انسانی آن هم از پرسنل طرف قرارداد با راهداری تامین شده است.

وی افزود: طرح «راهداری محوری» از اول اردیبهشت امسال آغاز شده که در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا پایان شهریورماه به پایان خواهد رسید و در عملیات راهداری و ارتقای ایمنی محورها، تسطیح حریم، اصلاح افتادگی شانه‌ها، لکه‌گیری آسفالت، اصلاح پاکسازی دهانه پل‌ها تسطیح، تنقیه، مرمت، خط کشی و از جمله فعالیت‌ها در اجرای طرح «راهداری محوری» است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان تصریح کرد: ۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین از جمله گریدر، لودر و کامیون و ۱۵۰ نفر نیروی اپراتور راهداری در این طرح فعالیت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار