استاندار زنجان:
استاندار زنجان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۶۰ هزار تست پی سی ار در استان انجام گرفته است، گفت: انجام این تعداد تست باعث شد تا کاهش بیماری کرونا در پیک چهارم باشیم.
کد خبر: ۹۷۰۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷ 12 June 2021

فتح الله حقیقی از کاهش بیماری کرونا در استان زنجان خبر داد و گفت: بستری‌های کرونا هم در استان رو به کاهش است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۶۰ هزار تست پی سی ار در استان انجام گرفته است، اظهار کرد: انجام این تعداد تست باعث شد تا کاهش بیماری کرونا در پیک چهارم باشیم.

استاندار زنجان به روند اجرای تزریق واکسن در استان اشاره کرد و ابراز داشت: تاکنون بیش از ۸۰ درصد سالمندان بالای ۸۰ سال و بالای ۷۳ درصد از سالمندان بالای ۷۰ سال در استان واکسینه شدند.

حقیقی از کاهش محسوس بیماران بستری کرونایی در مراکز درمانی استان خبر داد و گفت: افراد مثبت به کرونا هم در استان بیش از ۳۴ درصد کاهش داشته است.

وی ابراز داشت: بیماری کرونا در استان با همکاری خوب مردم استان رو به کاهش است ولی باید مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را همچنان مورد توجه قرار دهند.

استاندار زنجان با بیان اینکه استان زنجان در اجرای تزریق واکسن کرونا در استان نسبت به سطح کشور عملکرد خوبی دارد، تصریح کرد: در شرایط کرونایی اشتغال واحدهای تولیدی و صنعتی در استان تثبیت شده و تاکنون واحد تولیدی و صنعتی در استان تعطیل نشده است.

منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار