فرماندار پردیس:
فرماندار شهرستان پردیس گفت: در دوره‌های گذشته انتخابات شوراها تخلفاتی شده و بی‌اعتمادی مردم را به همراه دارد، در این دوره با متخلفان انتخاباتی برخوردی جدی و قانونی می‌کنیم.
کد خبر: ۹۷۰۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶ 12 June 2021

«عبدالعظیم رضایی» روز شنبه در حاشیه برگزاری نشست توجیهی و آموزشی نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی به خبرنگاران گفت: در این نشست مطالب را با داوطلبان صمیمانه و صادقانه در میان گذاشتیم و موکدانه از آنها خواستیم که تنها در چارچوب قانون انتخابات تبلیغات داشته باشند.

وی ادامه داد: به کسانی که قانون انتخابات را رعایت می کنند، اطمینان دادیم که متخلفان انتخاباتی رصد می شوند و تخلفات محسوس و نامحسوس آنها توسط نیروهای ناظر و انتظامی ثبت و با همه موارد برخورد خواهد شد.

فرماندار پردیس گفت: رصدها از مدتی قبل آغاز شده و گروه‌های نظارتی در شورای تامین و ستاد پیشگیری بر نقاطی که در دوره های قبل آسیب رسانی و آلودگی بیشتری از نوع انتخاباتی داشتند، تمرکز ویژه ای دارند.

رضایی با بیان اینکه روز ۲۸ خرداد در سطح شهرستان ۱۲۳ شعبه اخذ رای مستقر خواهد شد، اظهار داشت: در هر شعبه اخذ رای ۴ صندوق با توجه به انتخابات پیش رو مستقر می شوند و به تمامی عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات آموزش‌های لازم داده شده است.

وی با اشاره به ۲۵ فرآیند انتخابات پیش رو، توضیح داد: ۲۳ فرآیند در انتخابات پیش رو الکترونیکی است و تنها دو فرآیند اخذ رای و شمارش آرا دستی انجام می شود و تمام پیش بینی های لازم در حوزه IT انجام شده است.

فرماندار پردیس گفت: رعایت دستور العمل های بهداشتی در موضوع سلامت یکی از اولویت های ما است، اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده تامین شده و برخی از حوزه های پر تردد برای رعایت فاصله اجتماعی خط کشی شده است و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان ناظر بر روند اجرای دستور العمل های بهداشتی در حوزه های اخذ رای هستند.

رضایی با اشاره به قطع برق در روز ۲۸ خرداد، اظهار داشت: پیش بینی های لازم انجام شده و در این روز مهم قطع برق نخواهیم داشت و اگر احیانا به هر دلیلی مشکل پیش بیاید با ادارات خدمات رسان هماهنگ شده و پیش بینی برای تامین برق داریم.

وی افزود: به منظور رعایت بهداشت فردی به شهروندان توصیه می شود خودکار به همراه داشته باشند و از استامپ و اثر انگشت نیز در حوزه های اخذ رای برای رعایت دستو رالعمل های بهداشتی، استفاده نمی شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار