محسن رضایی:
تابناک-محسن رضایی با بیان اینکه جنگ زرگری در کشور زمانی را برای رسیدن به مشکلات اصلی نگذاشته است، گفت: اگر دزدی نکردید نگران تامین منابع یارانه 450 هزار تومانی نباشید.
کد خبر: ۹۷۰۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹ 12 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک بوشهر، محسن رضایی در سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در خصوص دغدغه اصلی مردم، اظهار داشت: دغدغه های مردم بسیار زیاد است و در قالب هفت دغدغه ای که صداو سیما اعلام کرد نمی گنجد، کشور ما ۵۰ سال است که با گرانی، کاهش ارز، کاهش پول ملی و رشد اقتصاد معیوب روبرو است.
وی با بیان اینکه سوال اصلی مردم ما این است که چرا این مسائل مرتفع نمی شود، افزود:  شاهد این هستیم ایران اقتدار خود را از دست می دهد اما در کنار آن  در برخی زمینه ها مانند امنیت و مسائل دفاعی پیشرفت خارق العاده داریم.
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب عنوان کردند، راه احل این مشکلات مشخص است، بیان کرد: اما  از دلیل اینکه چرا این راه حل اجرا نمی شود من امروز رونمایی می کنم.
رضایی با اشاره به اینکه واردات چادر مشکی، ذرت، گوشت در دست یک عده است، از آن طرف آقا زاده ها و مافیا را می بینیم، چرا همه این ها مرتفع نشده است پس دولت ها در این زمینه چرا کاری انجام نمی دهند، تصریح کرد: پاسخ آن این است که مدیران جای دیگر مشغول هستند.
وی  با بیان اینکه جنگ زرگری سیاسی زمانی را برای رسیدن به مشکلات اساسی کشور نگذاشته است، خاطر نشان کرد: در نخست باید این مشکلات مرتفع شود، کشور ما نیاز به دو جراحی بزرگ دارد که نخست اصلاح از درون قدرت است و دیگری معماری نوین اقتصادی است.
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ عنوان کرد: دولت من خواستار اتحاد و استفاده از همه فرهیختگان اصلح طلب، اصولگرا، شیعه ، اقلیت ها و بانوان در اداره کشور است.
رضایی گفت: در برخی مواقع شاهد نزاع در بین قوا هستیم و این درگیری ها سبب فراموش شدن مشکل اصلی کشور می شود.
وی با اشاره به اینکه همچنان برخی دغدغه تامین منابع یارانه ۴۵۰ هزار تومانی را دارند، گفت: اگر دزدی نکردید نگران تامین منابع یارانه ۴۵۰ هزار تومانی نباشید.
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، افزود: ما برای هر یک از استان های کشور به تناسب مشکلات و ظرفیت ها برنامه جداگانه ای تدوین کرده ایم که در صورت روی کار آمدن دولت اقدام و تحول  این برنامه ها اجرا می شود.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار