استاندار سمنان از نامزد‌های انتخابات درخواست کرد تا در شرایط کرونایی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت و متناسب با مجوز‌ها فعالیت کنند.
کد خبر: ۹۷۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰ 12 June 2021
 

 

 

به گزارش تابناک سمنان علیرضا آشناگر استاندار سمنان در هفتاد و دومین جلسه ستاد مقابله با کرونا در استان سمنان با بیان عملکرد مثبت استان سمنان در مقابله با کرونا گفت: دستورالعمل‌های بهداشتی لازم در زمینه انتخابات مشخص شده اند و نامزد‌ها باید آن‌ها را رعایت کنند.

او ضمن بیان اینکه وضعیت رنگبندی کرونایی در استان سمنان همچنان بدون تغییر بوده است اذعان داشت: نمودار روند ابتلا و تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان سمنان به صورت نوسانی رشد صعودی دارد لذا با توجه به روند تبلیغات انتخاباتی در سطح استان، طبق مصوبات ستاد ملی کرونا هرگونه تجمع انتخاباتی مخالف پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی است، برهمین اساس این تجمعات غیرقانونی است و متناسب با شرایط کرونا نباید این تجمعات شکل بگیرد.

استاندار این را هم گفت: نامزد‌ها و طرفداران آن‌ها باید تلاش کنند تا پروتکل‌های ابلاغی به صورت حداکثری اجرا شود تا مردم آسوده خاطر در برگزاری انتخابات شرکت کنند. اصل بر این است که با تبلیغات سالم و رعایت حداکثری پروتکل‌ها و تجمعات حداقلی، انتخابات باشکوه داشته باشیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار