نماینده ولی فقیه در استان ؛
امام جمعه ایلام گفت: آمریکا و معاندان با توجه به اینکه توان مقابله نظامی با ایران را ندارند، سعی و تلاش گسترده ای برای ایجاد دلسردی و یاس مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه بکار بسته اند تا به انقلاب اسلامی ضربه بزنند.
کد خبر: ۹۷۰۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱ 12 June 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار ه در آیین گرامیداشت روز ملی دختران به مناسبت سالروز تولد حضرت فاطمه معصومه (س) در جمع زنان و بانوان ایلام اظهار داشت: معاندان با تمسک و سوءاستفاده از شرایط موجود کشور از جمله تورم و سختی معیشتی سعی دارند مردم را از حضور در پای صندوق های رای بازدارند.

وی افزود: شرایط موجود ناشی از تحریم های ظالمانه آمریکا و ایادی استکباری هم‌پیمان آمریکا و البته ناکارآمدی های برخی مسوولان داخلی است.

امام جمعه ایلام یادآور شد: آمریکا و اروپا از صدور گسترده انقلاب اسلامی به قلب این قاره ها و ملل های آزادی طلب وحشت دارند چرا که قدرت مقابله با آرمان های آزادی خواهانه انقلاب اسلامی ندارند و اکنون در جبهه نرم و جلوگیری از حضور گسترده مردم در انتخابات به مبارزه با ایران اسلامی پرداخته اند.

کریمی تبار تاکید کرد: دشمنان اکنون هم‌صدا انتخابات ۲۸ خردادماه را به چالش کشیده اند تا مردم این همه پرسی را تحریم کنند و شرایط را برای حضور ایادی خود به کشور و سپس نشانه گرفتن امنیت و اقتدار ایران اسلامی را فراهم کنند.

وی اضافه کرد: دشمنان از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از کشور ایران شکست های پی در پی خورده اند و دسیسه های آنها به سرانجام نرسیده و آمریکا هفت تریلیون دلار در منطقه خاورمیانه برای مقابله با ایران هزینه کرده اند، اما در همه مراحل دچار شکست های مذبوحانه شده اند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام اظهار داشت: مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی این دوره از انتخابات نیز با حضور گسترده و پرشور خود در انتخابات بار دیگر مهر بطلانی بر هجمه های شوم دشمانان خواهند زد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: نباید فضا برای ایجاد ناامنی از سوی فرصت طلبان معاند ایجاد شود چرا که هزینه مقابله با ناامنی ها در زیرساخت ها صرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه زیرساخت ها در کشور مناسب است و مدیریت درست می تواند کشور را شرایط کنونی خارج سازد، گفت: مقابله جدی با ابربدهکاران بانکی و وصول مطالبات از آنها و این هزینه ها برای تقویت زیرساخت ها و اشتغال زایی صرف شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی نیز در این مراسم گفت: امروزه زنان و دختران ایران اسلامی با تاسی از بانوی کریمه اهل بیت (ع) به جایگاه های والایی در عرصه های مختلفی چون اجتماعی، سیاسی، علمی و ورزشی رسیده اند.

حجت الاسلام محمد فتاحی افزود: زنان و دختران ما در ساحت مقدس خانواده و اجتماع به نیکی درخشیده اند.

وی اظهار داشت: اکنون هم در آستانه انتخابات سرنوشت ساز ۲۸ خردادماه هستیم و باز هم زنان و دختران با حضور پرشور و گسترده خود بار دیگر حماسه ساز عرصه سیاست خواهند بود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار