هوشنگ بازوند تاکید کرد:
استاندار کرمانشاه گفت:اعتبار تخصیص داده شده جهت زیرساخت های استان کافی نیست و باید افزایش یابد.
کد خبر: ۹۷۰۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵ 12 June 2021

به گزارش  تابناک کرمانشاه هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه امروز جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در محل استانداری کرمانشاه با حضور مسئولان استانی تشکیل شد، با اشاره به اختصاص ۷۳۱میلیارد تومان اعتبارات تقسیم شد بین دستگاه های استان،اظهار کرد: هزینه های استانداری با سایر دستگاه ها قابل مقایسه نیست،زیرا تشریفات استان و میزبانی از مهمانان کشوری بر عهده استانداری است.

وی افزود:اعتبارات عمرانی هم ۲۵۷۸ هزار میلیارد تومان است که در این حلسه ۸۴۸ملیارد تومنش را توزیع و در توزیع اعتبارات امسال بیشترین اختیار بر عهده فرمانداران است که چگونه هزینه ها را توزیع می کنند.

بازوند با اشاره به اعتبار ۶۰ میلیار تومانی تخصیص داده شده جهت زیرساخت ها،بیان کرد: این اعتبار برای زیرساخت بسیار کم است و امیدواریم بازنگری در این زمینه صورت گیرد. با توجه به شعار سال و سه پروژه نیمه تمام در استان جهت تحقق این شعار و تکمیل پروژه های نیمه تمام شهید سلیمانی و معبر اتصال کیهانشهر این اعتبار باید افزایش یابد،همچنیت جهت ساخت نمادهای ورودی سهر نیازمند اعتبارات هستیم.

استاندارکرمانشاه گفت: امیدواریم در هفته آینده فرماندار ها بتوانند کمیته برنامه ریزی استان را تشکیل دهند.

وی  اظهار کرد:گزارش هایی مبنی بر قطعی آب در برخی از مناطق به گوش می رسد که جای نگرانی دارد و جهت حل این مشکل باید اعتبارات لازم در اختیاره اداره اب و فاضلاب قرار گیرد تا بتواند این مشکل را رفع کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار