سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات ،گفت : متاسفانه گزارشاتی از ورود پول‌های کثیف به انتخابات شورای شهر استان البرز و کشور به گوش می‌رسد.
کد خبر: ۹۷۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸ 12 June 2021

تزریق پول‌های کثیف برای تعیین نتیجه انتخابات شورای شهر در استان البرز

به گزارش «تابناک البرز» علی حدادی در دیدار با مردم شهر جدید هشتگرد با اشاره به اینکه آنچه امروز در جامعه اهمیت دارد، این است که به تمدن غرب اجازه صف آرایی در برابر گفتمان انقلاب اسلامی را ندهیم، اظهار داشت:در درون گفتمان انقلاب اسلامی شهادت، شهامت، ایثار، روحیه جهادی و کار و تلاش وجود دارد.

نماینده مردم ساوجبلاغ نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: از دیگر رویکردهای گفتمان انقلاب اسلامی مبارزه با فساد،‌تبعیض، رانت و رانت خواری است.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم عزیز، فهیم و بزرگوار ایران اسلامی از جمله شهر جدید هشتگرد در روز بیست و هشتم خرداد  ماه امسال در پای صندوق‌های رای عنوان کرد: وظیفه همه ما  این است که بتوانیم‌ در راستای کارآمدسازی نظام دینی تلاش کنیم.

حدادی در ادامه با بیان اینکه در یکسال گذشته تلاش کردم تا از  تریبون مجلس شورای اسلامی  به رئیس جمهور ، وزرا و همچنین در نطق پیش از دستورهای مجلس صدای بیان مطالبات و خواسته‌های مردم نظر آباد و طالقان باشم، عنوان کرد:  تا جایی که قانون اجازه می داد در این مورد به بیان مطالبات پرداختم.

نماینده مردم ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان افزود: امروز پیام شهدا برای شهروندان حضور در پای صندوق‌های رای و حضور حداکثری است که دشمن برای برهم زدن آن سرمایه گذاری کرده است.

وی با تاکید بر انتخاب اصلح از میان کاندیداهای ریاست جمهوری تشریح کرد : امسال رئیس جمهور و رئیس دولت یکبار هم در مجلس حضور نیافت و علیرغم وجود ظرفیت‌های مناسب در کشور فقط به ظرفیت‌های بیرون توجه شد ،‌حال آنکه مردم در ارائه خدمات از جمله در بخش تامین مسکن با مشکل مواجه هستند.

حدادی ادامه داد: بارها در مورد بیمارستان شهر جدید هشتگرد از تریبون مجلس تذکر دادم و متاسفانه هر آنچه در این مورد دنبال کردیم به نتیجه نرسیده است.

وی با اشاره به اقداماتی که از تریبون مجلس در راستای تامین آب شرب شهر جدید هشتگرد و سالم نظرآباد  دنبال کرده است بیان کرد : نکته مهم در این مورد عملیاتی شدن تصمیمات است  که در دولت انقلابی و ارزشی بعدی انجام می‌شود.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای شهر استان البرز در دیپلماسی‌های بکار رفته نگاه دولت کنونی بیشتر به خارج بود‌ و تلاش کردند که نشست وین را برای انتخابات پیش رو ویترین کنند،متذکر شد:  علیرغم همه اقداماتی که انجام شد نتایجی به دست نیامد.

وی در بخش دیگری در مورد انتخابات شورای شهر با اشاره به اهمیت اخلاق محوری و قانون مداری برای کاندیداهای شورای شهر تصریح کرد: متاسفانه گزارشاتی به ما رسید که نشان می دهد پول‌های کثیفی در موضوعات شورا در سطح استان و کشور وارد می‌شود، بخش‌های امنیتی، نظارتی، قضایی این موارد را  رصد می‌کنند و هدف مهم کارآمدسازی شوراها است. 

حدادی با بیان اینکه از هیچ فرد و لیستی در انتخابات شورای شهر حمایت نمی کنیم، گفت: ما مسئولیت نظارتی داریم که ایجاب می کند به این وظیفه عمل کرده و اگر فرد، گروه ، تیم و یا لیستی با هر وضعیتی به ما این را نسبت داده اند که از آنها حمایت می کنیم این موضوع را تکذیب می‌کنیم.

وی با اشاره به جلساتی که با وزرای راه و کشور و معاونان آنها پیرامون مشکلات شهر جدید هشتگرد داشته است، عنوان کرد : در جلسات فوق این موضوع را طرح کردم که به شهر جدید هشتگرد توجه کافی نشده است و شبکه بهداشت و درمان آن مشکلات زیادی دارد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مورد ساخت بیمارستان شهر جدید هشتگرد مجوز صادر شده است اما این کافی نیست، گفت: در این مورد باید بیشتر تلاش شود.

وی بیان کرد: در رابطه با پروژه‌های ساخت مسکن در شهر جدید هشتگرد هم خدمات دهی به این مجموعه‌ها مانند حمل و نقل عمومی از سوی دولت مورد توجه نبوده است.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به ضرورت توجه به رسیدگی به وضعیت آرامستان در شهر جدید هشتگرد در مورد انتخاب نام برای شهر جدید هشتگرد عنوان کرد: در این مورد با وزارت کشور جلساتی داشتیم اما نتیجه داد، در دولت بعدی پیگیری‌ها در این بخش تلاش می‌شود.

حدادی ادامه داد: در بحث اعتبارات ملی، در مجلس شورای اسلامی برای سال 1400 اعتبارات خوبی برای ارائه خدمات در تقاط مختلف منظور شده است و امید است مجلس و دستگاه قضایی با استقرار دولتی انقلابی، ارزشی و مبارزه با فساد و رانت خواری بتوانند برای ایجاد اشتغال، پیشرفت کشور و اقتدار ملی تلاش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار