شهردار اصفهان گفت: برای اجرای طرح تئاتر شهر در چهارباغ عباسی اختلافاتی وجود داشته که مسائل آن در حال رفع شدن است.
کد خبر: ۹۷۰۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵ 12 June 2021

قدرت اله نوروزی در شصت و پنجمین نشست هم اندیشی اصفهان فردا با حضور جمعی از معتمدان منطقه 8 شهر اصفهان با اشاره به اینکه منطقه هشت و محله‌های هفده‌گانه آن برای مدیریت شهری اصفهان ناآشنا نیست، اظهار کرد: طی دو سال اخیر چهار مرتبه به این منطقه آمده و بازدیدهایی را از محله‌های کوجان، خانه اصفهان، بهرام آباد و پرتمان انجام دادم؛ نوروز سال ۹۸ ساعاتی را در کوچه پس کوچه‌های منطقه به بازدید اختصاص داده و تصمیم گرفتیم که پرتمان آسفالت شود، همچنین چندین مرتبه نیز به تنهایی در محلات منطقه هشت حضور یافته و با مردم گفت و گو کرده‌ام.

وی ادامه داد: منطقه 8 بیش از دو هزار هکتار وسعت دارد که ۲۷۰ هزار نفر از جمعیت دو میلیون و ۲۵۰ هزارنفری شهر اصفهان در آن ساکن هستند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه منطقه هشت حریم ندارد، گفت:‌ این موضوع یک امتیاز ویژه برای منطقه به شمار می‌رود، با این حال برخی امکانات لازم در منطقه نیست و این در حالی است که بخش بزرگی از هنرمندان و افراد توانمند در این منطقه حضور دارند و سرشار از سرمایه‌های اجتماعی است.

وی تصریح کرد: وجود تنها ۹ مرکز فرهنگی، سه سالن مطالعه، فعال بودن چهار مجموعه ورزشی، ۲۴ مرکز تفریحی، ۸۶ مرکز آموزشی و ۴۵ کانون سلامت و فعال بودن ۲۵ سمن مردمی در منطقه هشت با وسعت زیاد و برای جمعیت ۲۷۰ هزار نفری آن، بسیار کم و غیرقابل قبول است.

نوروزی با اشاره به اینکه قرار نیست که سینماها فقط در هسته مرکزی شهر یا در رهنان و خوراسگان باشد، بلکه قرار است شمس آباد نیز تئاتر شهر داشته باشد، لذا در این راستا بررسی لازم انجام می‌شود تا مجموعه فرهنگی باران آغازگر تئاتر شهر باشد، گفت: همچنین بودجه منطقه هشت شهرداری در سال گذشته ۱۴۰ درصد رشد داشته که مبتنی بر برنامه‌ریزی و تلاش شبانه روزی بوده است.

وی افزود: در سال گذشته ۱۵۰ درصد جذب بودجه در منطقه هشت انجام شده است که ۷۱ درصد آن در حوزه عمرانی و ۲۹ درصد در بخش جاری بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار