مسؤول اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر بانوی کرامت گفت: خادمان این اداره با موضوعات انتخابات، وظایف رئیس جمهور، ویژگی‌های رئیس جمهور تراز اسلام، مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح 46 محتوای رسانه‌ای را برای پخش از بستر رسانه ملی و شبکه‌های مجازی تولید کرده‌اند.
کد خبر: ۹۷۰۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸ 12 June 2021

به گزارش تابناک قم، سید مرتضی موسویان اظهار کرد: خادمان اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر بانوی کرامت با تولید ۴۶ محتوای رسانه‌ای و فضای مجازی برای پخش از شبکه دو سیما و شبکه‌های مجازی به استقبال انتخابات رفتند.

وی اضافه کرد: از این تعداد ده سخنرانی مذهبی با موضوعات حضور در انتخابات، بصیرت سیاسی، احساس مسئولیت و … توسط کارشناسان مطرح رسانه ملی از جمله حجج اسلام والمسلمین سعیدی آریا، جوشقانی، هدایت، احتشام و حسینی اراکی و آیت‌الله توکل در حرم مطهر بانوی کرامت تولید شده است که هر روزه ساعت ۶ بامداد از شبکه دو سیما منعکس می‌شود.

مسؤول اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر بانوی کرامت گفت: در بخش فضای مجازی نیز ۱۸ عکس نوشت، ۱۰ موشن گرافی و ۸ پادکست با موضوعات انتخابات، وظایف رئیس جمهور، ویژگی‌های رئیس جمهور تراز اسلام، مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح با استفاده از آیات قرآن و روایات اهل بیت(ع) و بیانات مقام معظم رهبری تولید شده است که روزانه میانگین دو محتوا در شبکه‌های اجتماعی آستان منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: این محتواها با عنوان و هشتک #الهی_نامه_انتخابات از اول خردادماه تا روز انتخابات منتشر می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار