فرمانده انتظامی شهرستان ایوان:
سرهنگ عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف یک دستگاه خودرو پراید سرقتی در شهرستان ایوان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۰۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰ 12 June 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان بیان داشت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو پراید در سطح شهر ایوان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او اظهار کرد: با اجرای طرح مهار و کنترل محور‌های ورودی و خروجی شهرستان، مأموران پلیس آگاهی خودرو مسروقه را مشاهده که متهم به محض مشاهده مأموران با خودرو پراید سرقتی اقدام به فرار نمود.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با بیان اینکه با تعقیب و مراقبت مأموران پلیس آگاهی، راننده خودرو حین حرکت، خود را به بیرون پرت و اقدام به فرار به سمت کوه‌های اطراف می‌نماید و خودرو نیز با برخورد با درختان کنار جاده واژگون شد، بیان کرد: با تلاش مأموران پلیس آگاهی شهرستان، متهم دستگیر با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ عالی پور به مالکان خودرو توصیه کرد: خودرو‌های خود را به سیستم‌های ایمنی و هشدار دهنده نظیر دزدگیر، قفل فرمان و پدال تجهیز نمایند و از پارک خودرو برای مدت طولانی در مکان‌های خلوت خودداری کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار