نورالدین فرزادی پور در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت:انتخابات تبلور اراده مردم  ، یک ظرفیت و  فرصتی است که مردم با حضور خود فرصت پیدا می کنند تا در تعیین سرنوشت خود تاثیر گذار باشند.
کد خبر: ۹۷۰۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵ 12 June 2021

نورالدین فرزادی پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ما نیز همانند تمام شهرستان های کشور آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات داریم .

وی خاطر نشان کرد:بیش از ۲هزار نفر عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات را در شهرستان سرپل ذهاب مدیریت خواهند کرد و در این راستا  هیئت اجرایی، هیئت نظارت و  هیئت بازرسی آمادگی دارند به یاری خدا از آرا مردم حفاظت کنند و  در اجرای ان تسهیلات لازم را فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: مسئله ای که مردم باید بدانند بحث تعداد صندوق های رای است، ما ۱۱۱ شعبه در سطح شهرستان داریم که به تناسب تراکم جمعیت در شهر و روستا جانمایی شدند و عموم این ۱۱۱ شعبه از نظر وضعیت زیر ساختی و ارتباطی درموقعیت انلاین قرار دارند و تدابیر لازم حتی برای روستاهای مرزی و عشایر ، پادگان ها و مخصوصا نظامیان ما که به عنوان مرزبانان در مرزها حضور دارند نیز تمهیداتی را فراهم کردیم تا بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

فرزادی پور تصریح کرد: امیدوارم مردم از این فرصت استفاده کنند و با ارای خود و حضور و مشارکت حداکثری  زمینه ی انتخابات پرشوری را فراهم کنند.

وی تاکید کرد: به همه ی مردم و اقشارمختلف اعم از فرهیختگان، عامه ی جامعه، طبقات مختلف اجتماعی، شهروندانمان در شهر و روستا از همه خواهش می کنم با جدیت به مسئله ی انتخابات نگاه خاص داشته باشند، گاهی اوقات ممکن است به علت مشکلات ناشی از کرونا، تحریم ها، مشکلات معیشتی و سختی هایی که مردم در این دوران کشیده اند ممکن است تا حدودی کم انگیزه شده باشند.

فرماندار سرپل ذهاب در پایان گفت: خواهش می کنم مردم به نیمه پر لیوان توجه داشته باشند، ما در مقابل برخی از مشکلاتی که داشتیم این واقعیت را باید بپذیریم که دهها و صد ها کار ارزشمند و ماندگار در این کشور خصوصا در استان ماانجام شد که در نوع خود کم نظیر بود و ما اگر بیکاری ۲۶٪ به ۱۴/۵ تغییر پیدا کرده حرکت کمی نیست و ناشی از برنامه ریزی، دور اندیشی و اقداماتی است که در راستای ایجاد اشتغال صورت گرفته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار